Licitatie Publica - Reparatie cupe taietoare si incarcatoare tip ERC 1400
Anunt de participare (utilitati) numarul 110000/21.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: Localitatea Prigoria Jud.Gorj, Localitatea: Prigoria, Cod postal: 217370, Romania, Punct(e) de contact: Claudiu DOGARU, Tel. 0372/519508, In atentia: Birou Comercial, Email: [email protected], Fax: 0372/519545, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie cupe taietoare si incarcatoare tip ERC 1400
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Localitatea Prigoria Jud Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie cupe taietoare si incarcatoare tip ERC 1400 in conformitate cu caietul de sarcini si anexele la acesta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatie cupe taietoare si incarcatoare tip ERC 1400 in conformitate cu caietul de sarcini si anexele la acesta.
Valoarea estimata fara TVA: 59, 191.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata taxelor si impozitelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Sau in locul documentelor solicitate mai sus se va prezenta: Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare- Formular 12K; 12J;12C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea dovedi capacitatea economico - financiara.
Informatii generale - Formularul 12 J
Sau in locul documentelor solicitate mai sus se va prezenta: Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare- Formular 12K;12J;12C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de procese verbale de receptie pentru cele mai importante prestari de servicii si care vor contine valori, perioada si locul executiei serviciilor prestate, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari - Formular 12E
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului: Formular 12H
Declarate privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere: Formular 12I
Documente emise de organisme acreditate, care certifica ca prestatorul si producatorul au certificarea sistemului calitatii. Standardul de calitate aplicat fiind SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent, sau SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora - Formular 12G
Obligativitatea operatorilor economici de-a indica in cadrul ofertei faptul ca la elaborarea acesteia au tinut cont de obligatiile referitoare la cerintele de munca si protectia muncii.
Sau in locul documentelor solicitate mai sus se va prezenta: Declaratie privind indeplinirea criteriilor de calificare- Formular 12K; 12j; 12C
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2010 11:15
Locul: Localitatea Prigoria -Sediul SM Prigoria
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor participanti la procedura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Dolj
Adresa postala: str. Brestei nr.12, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200420, Romania, Tel. 0251/418612, Fax: 0251/419851
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicul Juridic
Adresa postala: localitatea PrigoriaJud. Gorj, Localitatea: Prigoria, Cod postal: 217370, Romania, Tel. 0372/519508, Fax: 0372/519545
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 10:57