Licitatie Publica - REPARATIE ECHIPAMENTE DIN PUTUL DE VANE CAP AVAL ECLUZA nr .1 AGIGEA
Anunt de participare (utilitati) numarul 119562/18.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: CAMELIA SIRBU, Tel. 0241702728, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATIE ECHIPAMENTE DIN PUTUL DE VANE CAP AVAL ECLUZA nr .1 AGIGEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: ECLUZA AGIGEA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pentru restabilirea parametrilor constructivi si functionali este necesara executia urmatoarelor lucrari de reparatii:
a) reparatia robinetilor cu sertar pana, cu tija, din otel turnat, Pn25;
b) verificarea si remedierea pieselor inglobate, a scarilor verticale si a podestelor de asteptare;
c) verificarea si pasaportizarea tubulaturilor;
d) refacerea protectiei anticorosive a robinetilor, a scarilor verticale, a podestelor de asteptare, a pieselor inglobate si a tubulaturii cu un sistem de protectie cu o durata de viata de cel putin 10 ani;
e)probe de receptie si predarea la beneficiar;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
45442121-1-Lucrari de vopsire a structurilor (Rev.2)
50510000-3-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor si a containerelor de metal (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARATIE ECHIPAMENTE DIN PUTUL DE VANE CAP AVAL ECLUZA nr .1 AGIGEA - CONFORM CAIET DE SARCINI 283/2011
Valoarea estimata fara TVA: 89, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
105 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 894 lei ; garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 conform OG 34/2006
-Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale
-Declaratieprivind calitatea de participant la procedura
-Declaratie privind neincadrarea in situatiileprevazute la Art. 691-DeclaratieCertificat de participare la licitatie cu oferta independent
-Certificatulconstatator , emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial , din care sa rezulte existenta in obiectul de activitate, a codului CAEN corespunzator obiectului achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Situatie de raportare financiara la data 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009;
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani: Ofertantul (grupul de asociati) trebuie sarealizeze o cifra medie anuala de afaceri egala sau mai mare decat 134100 lei.
-Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea financiara , in original, daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii : inginer si / sau maistruspecializati in repararea echipamentelor hidro- mecanice cu experienta de minim 3 ani in domeniu; mecanici ; hidraulicieni; prelucratori prin aschiere;vopsitori;
- Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Asigurarea tehnica pentru indeplinirea contractului conform Fisa de date : Automacara 5 tf, pompe submersibile (Q=40÷ 80 m3/ora, Hmin= 40 metri, lungime furtun refulare 60 metri) , truse de scule pentru mecanici, lacatusi si hidraulicieni, cleste manual pentru demontat piulite (prin crestare), masini unelte de prelucrat prin aschiere, stand pt. probare robineti, dispozitive de masurare a grosimii tablei si a stratului de vopsea, manometre, aparate de sudura electrica manuala utilizand orice tip de electrozi
- SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent., in copie SR ISO 9001:2008 sau echivalent pentru furnizorul sistemului de protectie anticorosiva, in copie, ISO 14001:2005sau echivalent in copie , ISO 14001 :2005 sau echivalent, pentru furnizorul sistemului de protectie anticorosiva , in copie.
-Conditii de muncaprotectia muncii , securitatea si sanatatea in munca: 1.Documentul/ documentelecare atesta autorizarea functionarii unitatii din punct de vedere al Securitatii si sanatatii in munca.2.Declaratiepe propria raspundere privind desfasurarea /organizarea activitatilor de prevenire si protectie proprii , cu personal competent sau serviciu extern abilitat /autorizat din punct de vedere al legislatieiSSM in vigoare.(L319/2006; HG 1425/06 modificat prin 955/2010).
Agajament ferm , incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea tehnicadaca este cazul.
Declaratie privind eligibilitatea, pentrupersoana care asigura sustinerea
Informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
NUMARUL DE RUNDE 1 ? element repetitiv-pretul invit.part. la L.E.. se va transmite in SEAP, catre ofertanti care au depus oferte admisibile in max.10-12 zile lucr.de la desch.ofertelor.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4190/06.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2011 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.05.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante - str. Ecluzei nr.1 Agigea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantului, imputernicitul legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, ,Cod postal: 030084, ,Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA- Compartiment Juridic
Adresa postala: SRT.ECLUZEI AGIGEA NR.1 CONSTANTA, Localitatea: AGIGEA, Cod postal: 907015, Romania, Tel. 0241/702728, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2011 10:47