Licitatie Publica - Reparatie electrica anuala tip RC-2 la excavatorul de mare capacitate ERC 1400-06, Cariera Rosia, Exploatarea de Cariera Rosia-Pesteana;
Anunt de participare (utilitati) numarul 137916/02.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: strada UZINEI nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: SUCURSALA DIVIZIA MINIERA TG. JIU, Tel. +40 374171120/+40 374171127, In atentia: Badanoiu Iulica, telefon+40 374171127, fax +40 253 22201, Email: [email protected], Fax: +40 25322015, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA-SUCURSALA DIVIZIA MINIERA TG. JIU
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 374171120/+40 374171127, In atentia: Badanoiu Iulica, telefon+40 374171127, fax +40 253 222015, Email: [email protected], Fax: +40 25322015
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
C COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA-SUCURSALA DIVIZIA MINIERA TG. JIU
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr.1-15, etaj 1, Secretariat Director, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 374171120/+40 374171127, Fax: +40 25322015
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie electrica anuala tip RC-2 la excavatorul de mare capacitate ERC 1400-06, Cariera Rosia, Exploatarea de Cariera Rosia-Pesteana;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Exploatarea de Cariera Rosia-Pesteana
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuirea pieselor si subansamblurilor uzate din componentaexcavatorului de mare capacitate ERC 1400-06, apartinand Exploatarii de Cariera Rosia-Pesteana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50530000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 324, 820RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul in lei al garantiei de participare, este de 6400 lei.Se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala Gorj.Perioada de valabilitate: cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor).Modul de constituire: -conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; sau-depunere in numerar la casieria autoritatii contractanteRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 278^1 alin.(1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - conform caruia se retine suma de 3248.20 lei - in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC). Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii);Modul de constituire: -conform prevederilor art. 90 alin. (1) si (2) din HG 925/2006; sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Modalitatile legale de plata in functie de disponibilitatile achizitorului, in termen de 60 de zile de la inregistrarea facturilor la sediul subunitatilor beneficiare ale SDM Targu-Jiu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4-Declaratie pe propria raspundere privindcalitatea de participant la procedura de achizitie-formularul nr.5-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAPnr. 314/12.10.2010- formularul nr. 6
-Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director ? Ogarlaci Vasile; Director Adjunct ? Burlan Daniel; Director Strategie Dezvoltare ? Trotea Tiberiu , Director Economic ?Viasu Nicolae, Contabil Sef - Raicu Mihai;Director Personal-Tanasoiu Aristica; Director Adj. Achizitii Publice - Rebedea Ion; Ing Sef Energetic-Simerea Vasile, Sef Birou Energetic-Baluta Victor, Birou Energetic-Popescu Alin, Sef Birou ACS ?Constantinescu Radu, Biroul ACS ? Iulica Badanoiu, Biroul Legislatie Comerciala si Contencios ? Uzuru Liliana - formularul nr. 7 Pentru persoane juridice/fizice romane:
-Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis cu maximum 30 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul va fi atestat de ANRE conform ordin ANRE nr. 90/19.11.2009 modificat si completat cu ordinul ANRE nr. 29/2010 ca agent economic pentru proiectarea si executia de lucrari in instalatii electrice de joasa tensiune si medie tensiune (pana la 6 kV);
Pentru persoane juridice/fizice straine:
-Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii generale, inclusiv cifra medie anuala de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs), care trebuie sa fie, cel putin egala cu suma de 640000 leiModul de indeplinire- Se va prezenta Fisa de informatii generale (formularul nr. 8). Echivalenta leu/alta moneda luata in calcul de catre ofertant la calcularea nivelului pentru cifra de afaceri va fi cea stabilita pe baza cursurilor medii anuale publicate de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Informatii privindexperienta similara -prestarea de servicii similare duse la bun sfarsit, in ultimii 3 ani, in valoare, cel putin egala cu suma de 320000 leiModul de indeplinire -Se vor prezenta fise de informatii privind experienta similara-formularul nr. 9.
-Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de serviciisimilare duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani ani conform prevederilor art.13(1) din Ordinul 509/2011, emis de Presedintele ANRMAP (calculati prin raportare la data limita pentru depunerea ofertelor), care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare cel putin egala 320000 lei (valoarea poate fi realizata prin insumarea valorilor mai multor contracte). Pentru echivalenta leu/valuta (daca este cazul), se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei/Banca Centrala Europeana.
Cerinta nr. 2 - Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate minim solicitat - declaratie de disponibilitate/documente/angajament de participare obtinute de catre operatorii economici, cu privire la personalul tehnic de specialitate, prin care acestia sa demonstreze ca dispun de personal suficient pentru realizarea prestarii serviciilor care fac obiectul caietului de sarcini - respectiv o formatie pentru operatii electrice minimum 20 de oameni (17 electricieni, 3 lacatusi).
Modul de indeplinire - Se va prezenta o declaratie de disponibilitate/documente/angajament de participare, prin care ofertantii sa demonstreze ca dispun de personal suficient pentru realizarea prestarii serviciilor care fac obiectul caietului de sarcini, respectiv o formatie pentru operatii mecanice a minimum 20 de oameni (17 electricieni, 3 lacatusi).
Cerinta nr. 3 - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului - declaratie de disponibilitate/documente/angajament de participare pentru personalul responsabil de care poate dispune, pentru indeplinirea contractului, respectiv 1 inginer-tehnolog coordonator si 1 maistru.Modul de indeplinire - Se va prezenta o declaratie de disponibilitate-formularul 10.1/documente/angajament de participare pentru 1 inginer-tehnolog coordonator si 1 maistru - pentru care se vor prezenta diplomele de studii (in copii legalizate sau in copii lizibile cu mentiunea , ,conform cu originalul??) si CV-uri din care sa rezulte ca au mai participat cel putin o data la realizarea unui obiectiv similar obiectului prezentei proceduri de achizitie.
Cerinta nr. 4 - Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniModul de indeplinire -Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - formularul 10.2
Cerinta nr. 5- Informatii privind dotarea tehnica minima solicitata - declaratie pe propria raspundere cu privire la echipamentele tehnice solicitate conform formularului 11, de care poate dispune operatorul economic, respectiv trusa PRAM-1buc, invertor de sudura-1buc, mijloc de transport pentru transportul personalului-1buc - si modul in care poate dispune de aceste echipamente (proprietate, inchiriere, etc ), pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
Modul de indeplinire -Se va completa formularul formularul 11, cu dotarea minima solicitata
Cerinta nr. 6 - Informatiiprivindsubcontractarea - precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate.Modul de indeplinire -Subcontractare conform art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (dupa caz) formularul 12, insotit de lista cuprinzand subcontractantii si de acordurile de subcontractare (formular 13), cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si a datelor de recunoastere a subcontractantilor propusi.Ofertantul declarat castigator, va prezenta atunci cand se prezinta la semnarea contractului, contractele de subcontractare, semnate deja, in aceleasi conditii in care el semneaza contractul.
Cerinta nr.7 -Ofertantul trebuie sa aiba personal autorizat ANRE.
Modul de indeplinire ?Ofertantul trebuie sa aiba personal autorizat de ANRE conform ordin ANRE nr. 90/19.11.2009 modificat si completat cu ordinul ANRE nr. 29/2010 pentru executia lucrarilor electrice de joasa si medie tensiune;
Cerinta nr.1 - Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara
Modul de indeplinire - Conform prevederilor legale, se vor prezenta documente care atesta o Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similara, pentru categoria de servicii care sunt ofertate sau alte documente echivalente care sa ateste ca operatorul economic asigura un nivel corespunzator al calitatii. Documentele trebuie sa fie in termen de valabilitate si se vor prezenta in copie certificata ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este valoarea totala in lei, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?.-In faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si doar ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art. 165, alin. 2 din OUG 34/2006.-Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile in conformitate cu art. 165, alin. 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.-Licitatia electronica va incepe nu mai devreme de 2 zile lucratoare dupa data la care vor fi transmise invitatiile.-Numarul de runde electronice: 1.-Durata rundei: 1 zi-Pas de licitare: 1% din valoarea estimata..
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.08.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.08.2012 12:00
Locul: SDM Targu-Jiu, str.T.Vladimirescu, nr.1-15, etaj 3, Depart.Achizitii Publice - Sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care, dupa derularea etapei de licitatie electronica, doua sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc cu preturi egale, se va solicita ofertantilor care au depus aceste oferte, reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii.-Eventualele obiectiuni la Proiectul de Contract se vor depune odata cu oferta. Ulterior, obiectiunile formulatenu vor fi luate in considerare. Nu se admit negocieri de clauze contractuale care nu au fost obiectate prin oferta initiala.-In cazul in care oferta este prezentata de catre o asociatie de prestatori, aceasta asociatie va beneficia de facilitatile asigurate Intreprinderilor Mici si Mijlocii prin prevederile Legii nr. 346/2004, numai in cazul in care toti membrii asociatiei sunt Intreprinderi Mici si Mijlocii.-Ofertantii vor completa formularele 15-21, daca este cazul.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor art. 256^2 din OUG 34/2006 de catre contestatar, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Legislatie Comerciala al SUCURSALEI DIVIZIA MINIERA Targu-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, jud. Gorj, Localitatea: Targu-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel. +40 374171177, Fax: +40 253222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 13:13