Licitatie Publica - Reparatie electrica anuala tip RC1 la excavatorul ERC 1400-05, Exploatarea de Cariera Pesteana, Sector Pesteana-Nord
Anunt de participare (utilitati) numarul 98844/27.04.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: COD 210132, Romania, Punct(e) de contact: GRIGORE DADALAU, Tel.0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, In atentia: Ilie Turtoi, Email: [email protected], Fax: 0253-222015, 216064, Adresa internet (URL): www.cnlo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie electrica anuala tip RC1 la excavatorul ERC 1400-05, Exploatarea de Cariera Pesteana, Sector Pesteana-Nord
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Exploatarea de Cariera Pesteana, Sector Pesteana-Nord
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie electrica anuala tip RC1 la excavatorul ERC 1400-05, , Exploatarea de Cariera Pesteana, Sector Pesteana-Nord
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 432, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantie participare 8.000 lei-Garantie de buna executie: 10% din valoare contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: surse propriiModalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 90 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata cu desemnarea unui lider-fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta declaratii pe propria raspundere sau alte documente echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic ofertant nu se afla in nici una din situatiile prevazute la art.180-181 din OUG 34/2006 si/sau cazier judiciar/certif. echivalent
Pers. juridice romane vor prezenta Certif. constatator si Certif. de inreg., emise de Of. Registrului Comertului de pe langa Cam.de Comert si Ind. Nationala sau Teritoriala
Pers.juridice/fizice straine vor prez.doc.edif.care sa dovedeasca o forma de inreg./atestare ori apart.din punct de vedere prof., in conf.cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
Doc. vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul financiar-contabil, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societ. recunoscute de audit financiar-contabil precum si orice alte documente legale edificatoare
-cifra medie anuala de afaceri pe ultimi3ani: minim 820.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale, conform formularului 23 din Fisa De Date (adresa firmei, cifra de afaceri pe ultimii trei ani)
-subcontractanti, conform formularului 22 din Fisa De Date (lista cu subcontractantii, daca este cazul, insotite de acordurile de subcontractare semnate)
-exp simililara: in ultimii 3 ani cel putin un contract pentru reparatii electrice exc.SRs1300, ERC1400, SRs2000, masini de haldat 6500, 6300, 4400 valoarea minima pt. experienta similara350.000 lei.-principalele servicii in ultimii 3ani, confirm sau declaratie proprie
-minim 2recomandari: din partea altor beneficiari/clienti: se vor prezenta cel putin doua recomandari, semnate de directorii si directorii tehnici de la beneficiarii unde au avut loc reparatiile. Daca in cursul ultimilor 3 ani s-au executat reparatii la subunitati din cadrul SNLO Tg.-Jiu, se vor prezenta obligatoriu aceste recomandari, semnate de directorii si inginerii sefi energetici de la exploatarile din cadrul SNLO Tg.-Jiu unde au avut loc reparatiile. Recomandarile sevor prezenta in original si vor fi emise in 2010.
-resurse tehnice: ofertantii vor prezenta obligatoriu lista cu echipamentul tehnic, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, dispozitivele, dotarile, SDV-urile specifice si alte mijloace fixe pe care se angajaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (Declaratie cu dotarile tehnice specifice formularul 12 H).
-efectivele medii ale personalului angajat in ultimii 3ani: Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani formularul 12 I;
-certificare a sistemului calitatii: Conform prevederilor legale, se va prezenta o certificare ISO 9001 sau similara a sistemului de management al calitatii pentru categoria de servicii care sunt ofertate sau documente care sa ateste ca operatorul economic asigura un nivel corespunzator al calitatii
-certificat de mediu: Se va prezenta un certificat (autorizatie) de mediu sau o declaratie pe proprie raspundere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La procedura pot participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP. Licitatia electronica se desfasoara in 1 (una) runda cu durata de 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2010 11:00
Locul: sediul SNLO Tg.-Jiu, Departamentul Achizitii Publice-Secretariat-sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: StrStavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251-415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Legislatie al SOCIETATIINATIONALE A LIGNITULUI OLTENIA SA Targu.-Jiu
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Localitatea: Targu.-Jiu, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0374-171177, Fax: 0253-222015
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2010 08:53