Licitatie Publica - Reparatie grup vinciuri 4x20tf Depoul Pitesti
Anunt de participare (utilitati) numarul 110817/03.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI VASILE, Tel. 021/319.03.02, Email: [email protected], Fax: 021/313.20.62, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: DASCALU NICUSOR, Tel. 0251.416511, Email: [email protected], Fax: 0251.419540
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: DASCALU NICUSOR, Tel. 0251.416511, Email: [email protected], Fax: 0251.419540
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Regionala de Transport Feroviar de Calatori Craiova
Adresa postala: B-DUL DACIA, Nr. 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200044, Romania, Punct(e) de contact: DASCALU NICUSOR, Tel. 0251.416511, Email: [email protected], Fax: 0251.419540
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprindere publica cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie grup vinciuri 4x20tf Depoul Pitesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: RTFC CRAIOVA - Depoul Pitesti
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie grup vinciuri 4x20tf Depoul Pitesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531400-0 - Servicii de reparare si de intretinere a macaralelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatie grup vinciuri 4x20tf Depoul Pitesti
Valoarea estimata fara TVA: 56, 226RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 1120 lei, garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea adjudecatafara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere autentificat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl privind eligibilitatea;2.Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; 3.Certif de atestare fiscala privind achit obligat exigibile catre buget de stat si catre buget asig sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), elib de Direct Gen a Finant Publ si Contr Finant de Stat;4.Certif privind plata taxe si impoz locale, valabil la data deschid of - elib de Primaria locala;5.Decl Certif de particip la licitat cu of indep;Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de statsau catre bugetul local vor fi respinse;6.Pt pers juridice romane: Certif constat, in orig sau copie legaliz, emis de Of Registr Comert de pe langa Tribun teritor, din care sa rez ca: - domen de activ al ofertant corespunde obiect proced;
- nu sunt inscrise ment cu privire la aplic Legii nr. 85/2006 priv proced insolvent, sau ca societse afla in incapacit de plata;
7.Pt pers juridice straine;Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele se vor prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) ultimul bilant contabil ? in copie;b) ultima balanta contabila ? in copie;
c) declaratie privind cifra medie de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare.
Se vaanexa orecomandare emisa de beneficiarii la care se face referire in Formularul C3, in copie;b)declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform caietului de sarcini ? in original;c)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original;d)declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari ? in original;e)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original;f)informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze ? nu se prezinta daca ofertantul nu subcontracteaza;
g)Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii? in original;h)Autorizatia ISCIR pentru montare si reparare mecanisme de ridicat corespunzatoare sarcinii grupului de vinciuri care face obiectul caietului de sarcini.i)Standarde de asigurare a calitatii. Se vor prezenta, in copie, certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
36/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2010 11:00
Locul: RTFC Craiova, B-dul Dacia, Nr 221, Craiova , Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
SNTFC CFR CALATORI SA nu incheie/atribuie acord cadru/contract (furnizare/servicii/lucrari) aferente infrastructurii de transport de interes national
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: RO-030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, Nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200134, Romania, Tel. 0251.418.568, Email: [email protected], Fax: 0251.415.600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al RTFC Craiova
Adresa postala: B-dul Dacia, nr. 221, Localitatea: Craiova, Cod postal: RO-200044, Romania, Tel. 0251.416511, Email: [email protected], Fax: 0251.419540
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.11.2010 17:49