Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie imprejmuire statie 220/110 kV Pestis


Anunt de participare (utilitati) numarul 49495/11.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: Sucursala Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Punct(e) de contact: Dorel Onin, Tel.0256 492313, In atentia: Aurel Ciclovan, Email: [email protected], Fax: 0256 219963
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie imprejmuire statie 220/110 kV Pestis
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia electrica de transformare 220/110 kV Pestis, loc. Pestis, Drumul Deva-Hunedoara, jud. Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unei imprejmuiri din elemente de prefabricate de beton armat, reparare imprejmuire si inlocuire usa metalica, demolare imprejmuire si porti metalice deteriorate, indepartare moloz si pamint in exces si ca urmare a realizarii lucrarii, conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28823100-8 - Garduri de siguranta (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea unei imprejmuiri din elemente de prefabricate de beton armat, reparare imprejmuire si inlocuire usa metalica, demolare imprejmuire si porti metalice deteriorate, indepartare moloz si pamint in exces si ca urmare a realizarii lucrarii, conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 77, 450.11RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: 1500 lei, garantia de buna executie a contractului 7% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, plata se face prin virament cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara a se creea o noua personalitate juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. din care sa rezulte ca nu se gaseste in nici una din prevederile art 180 si 181 din OUG 34/2006 si nu a fost condamnat definitiv in ultimii 5 ani, Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv a celor locale, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de inregistrare fiscal in scop de TVA emis de ANAF, Autorizatie de functionare, conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007 semnat si inregistrat de organele competente si/sau alte doc. legale diprin care poate dovedi capacitatea economoco-financiara, documente din care sa rezulte cifra medie de afaceri din ultimii trei ani, lisa obligatiilor contractuale in desfasurare, conform documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Doc. de prez. generala, lista lucrari similare in ultimi 5 ani, lista subcontractanti, decl. cu nr. mediu de angajati in ultimile 12 luni, cert. ISO 9001/2000 , declaratie aceptare proiect contract, declaratie cu mij. tehnice necesare realizarii contreactului, angajament semnare conventie lucrari si acces in statii, lista personalului ce lucreaza in statii, conform documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoare oferta
75%
Descriere:
2.
Durata lucrare
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii si menegementde mediu
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.05.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata reprezinta contravaloarea documentatiei de atribuire si se face la caseria Autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.05.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.05.2008 10:00
Locul: CNTEE Transelectrica, Sucursala de Transport Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ce au depus oferte si persoanele abilitate de legislatia in vigoare sa participe la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: P-ta Tepes Voda (Doicesti), nr. 2 A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 198054, Fax: 0256 198092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 competata si modificata cu OU 94/2007, art 272(3)in termen de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta a operatorului economic despre un act sau o decizie a autoritatii contractante considerata nelegala;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNTEE Transelectrica Sucursala de Transport Timisoara- Oficiul juridic
Adresa postala: P-ta Romanilor, nr. 11., Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300100, Romania, Tel.0256 294054, Fax: 0256 219963
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2008 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer