Licitatie Publica - Reparatie instalatie de mecanizare si automatizare a cocoaselor de triere -Statia CF Brasov Triaj (reparatie retea de conducte subterane de aer comprimat, compresoare de aer).
Anunt de participare (utilitati) numarul 69170/20.11.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1 Brasov, camerele P19-20TelFax, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dospinescu, Tel.0268/ 410709, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268/ 410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie instalatie de mecanizare si automatizare a cocoaselor de triere -Statia CF Brasov Triaj (reparatie retea de conducte subterane de aer comprimat, compresoare de aer).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Servicii de proiectare Reparatie instalatie de mecanizare si automatizare a cocoaselor de triere -Statia CF Brasov Triaj (reparatie retea de conducte subterane de aer comprimat, compresoare de aer)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea documentatiei tehnico - economice (faza expertiza tehnica, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, PTh + DE+documentatii necesare pentru obtinerea avizelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea documentatiei tehnico - economice (faza expertiza tehnica, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, PTh + DE+documentatii necesare pentru obtinerea avizelor
Valoarea estimata fara TVA: intre 93, 500 si 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia participare 1350 lei, sub forma de scrisoare de garantie bancara / lichiditati la casieria SRCF BV. IMM-urilereducere 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie personal principal de conducere, declaratie privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat si sanatate, certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constator emis cu cel mult de 30 zile inaintea deschiderii ofertelor, de Of. Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, documente care atesta calitatea de IMM,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informare generala din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani de min 300300lei, bilanturi contabile la 31.12.2007, 31.12.2006 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu cel mult 3 contr incheiate si finalizatein ultimii 3 ani a caror valoare cumulata de min 49500 lei, care au avut ca obiect prestservicii proiect instal retele apa/gaz/termice sau subtraversari linii cf, recomandari de la beneficiari, informatii de personal, CV-uri, dotari tehnice, Autorizatie de Furnizor Feroviar si Agrement Tehnic AFER pt proiectare in domeniul infrastructurii feroviare, Certificat SR ISO 9001:2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
85%
Descriere:
2.
durata de indeplinire
5%
Descriere:
3.
caracteristici tehnice si functionale ale PTh
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Solicitarile pt.DAla fax 0268/ 410709, cu 24 de ore inainte de data cumpararii. Contraval DAse achita cu numerar la casieria SRCF Brasov.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2009 11:00
Locul: sediul SRCF Brasov, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: Bd. Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268/413741, Email: [email protected], Fax: 0268/415156
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii, nr. 1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel.0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2008 14:29