Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reparatie linia CF Miercurea Sibiului-Cunta km 52+244-61+582"


Anunt de participare (utilitati) numarul 141343/29.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala-SAPSPBS, et.5, cam.75, Tel. +40 213192433, In atentia: Lorena Hropaciov, Email: [email protected], Fax: +40 213192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Reparatie linia CF Miercurea Sibiului-Cunta km 52+244-61+582"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: linia CF Miercurea Sibiului-Cuntakm 52+244-61+582
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarea se va executa pe intervalul Miercurea Sibiului-Cunta, km 52+244 - 61+582 situat pe
linia CF 210. Zona lucrarilor se afla intre pozitiile kilometrice 52+244 si 61+582. Lucrarile se vor executala infrastructurasi suprastructura CF, instalatii CED, instalatii Telecomunicatii, podete.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234100-7 - Lucrari de constructii de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor executala infrastructurasi suprastructura CF, instalatii CED, BLA, instalatii telecomunicatii, podet 56+942 si podet 52+465, aferente liniei CF Miercurea Sibiului-Cunta, km 52+244 - 61+582
Valoarea estimata fara TVA: 30, 579, 742RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 550.000 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi eliberata in numele ofertantului si in Euro in cuantum de 122.062, 19 Euro, la cursulafisat de BNR, aferent sfarsitului perioadei01.11.2012 ? 30.11.2012, de 1 Euro = 4, 5059 LeiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Garantia de participare poate fi retinuta de catre autoritatea contractanta in baza prevederilor art.87 din alin. (1) din HG 925/2006 5% din valoarea contractului fara TVA si se face conform art.90 din HG925/2006.Se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, sau de o societate de asigurari.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul fara TVA al contractului. In acest caz se vor aplica prevederilor art.92 alin(4) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul A din Sectiunea III.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator.Cerinta nr. 2
Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. - De asemenea, ofertantul va depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, inclusiv catre bugetele locale. Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
-Formularul B1.Declaratia se depune in original dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ tert sustinator(tertul doar literele a, c indice 1 si d)- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv catre bugetele locale -- se depun in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul, dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociatCerinta nr. 3Neincadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 .
Personalul implicat direct in procedura este: Cristian Ghibu -Dir.General; Cornel Cretu- Dir.Gen.Adj.Ec.; Alexandru Macarie Moldovan - Dir.Gen.Adj.Tehnic; Mihai Ungureanu ?Dir.Comercial; Florin Tomescu -Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane; Petru Cesa -Dir.Tehnic; Daniela Dumitrescu- Sef SAPSPBS; Rodica Ivan ?Sef Serviciu Investitii, Florina Mirica ?Sef Serviciu Analiza Contracte; Ion Costache-Sef Serviciu Dirigentie de Santier, Receptii Tehnice, Avize CFR pentru terti, Directia Tehnica; Violeta Louis ? Sef Proiect, Serviciul Investitii, Dir. Tehnica; Gabriella Voinea ? Sef Divizia Tehnica, S. CREIR CF Brasov, Rodica Honcu- ing. Serv. Investitii, D Tehnica S. CREIR CF Brasov ; Daniela Manea ?Sef Birou Achizitii ; Craciun Dorina-ing SAPSPBS.;Hropaciov Lorena-ec. SAPSPBS; Preda Georgiana-jur.; Laudat Mirela ?jur, Mariana Buholt-jur., Ionut Melinte ?jur., Traian Papa-cons.jur., Sorina Baicu- Sef Serv STCD; Mitroi Valentin ?ec., Serv STCD Georgeta Pescaru ?ec. Serv STCD, Simona Constantinescu - ?ec. Serv STCD , Mitroi Marilena ?ec. Serv STCD, Bogdan Branzan?ec. Serv STCD.Ovidiu Silaghi-Ministrul Transporturilor si Infrastructurii;Florin Georgescu-Ministrul Finantelor PubliceReprezentantii statului in Consiliul de Administratie al CFR SA sunt:
Galben Dana Rachila-presedinte; Parnia Cornelia Magdalena-membru; Vlaicu Adrian Calin-membru; Dae Gelu-membru; Ispir Raluca Cristina-membru; Stoica Cristian Marius-membru.Reprezentantii statului in Adunarea Generala a Actionarilor CFR SA sunt:
Cretu Niculae Viorel ? reprezentant MTI;Stoian Tudor ? reprezentant MFP;Vald Tudor ? membru; Ionel Dumitru ? membru;Sufariu Alin Octavian - membruPersoanele cu functii de decizie/conducere din cadrul CNCF CFR SA se pot viziona si pe site-ul http: //www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul va depune Formularul B2 din sectiunea Formulare. Formularul se depune dupa caz, de catre fiecare ofertant / ofertant asociat/ subcontractant/tert sustinator.Cerinta nr. 4
Participarea la licitatie cu oferta independentaAutoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire ofertantul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta , sau il depune, insa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Formularul B3?in original
Declaratia se depune in original de catre fiecare ofertant / ofertant asociat.
Pentru operatorii economici ce au calitatea de IMM (daca e cazul)
Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie, conform prevederilor din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a ofertantului:
- in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1)-in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Fisa de parteneriat?;
? ?Intreprinderi partenere?
- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: -? ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? (Anexa 1);
? ?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate? (Anexa 2);
? ?Intreprinderi legate?;
? ?Fisa privind legatura dintre intreprinderi?Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.Modelele formularelor enumerate se regasesc in Sectiunea III- Formulare.In acest sens, ofertantii vor depune documentele in original. Cerinta nr. 1
Obiectul de activitate
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si care trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie . Informatiile din Certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial- se depune in original/copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.
Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
In cazul ofertei comune (asocieri): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus.
Cerinta nr. 2
Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER- Ofertantul trebuie sa detinaAutorizatie de furnizor feroviar si certificat de omologare tehnica sau agrement tehnic feroviar emise de AFER., valabile la data limita de depunere a ofertelor, pentru :
?constructie/reparatie de cale ferata in executie mecanizata,
?constructie/reparatie lucrari de arta,
?reparatii capitale/constructii montaj instalatii de centralizare electrodinamica sibloc de linie automat (CED-BLA),
?reparatii capitale/constructii montaj instalatii de telecomunicatii feroviare (TTR),
Specializarile AFER vor putea fi prezentate separat sau cumulativ; conditia obligatorie este de a se face dovada cu documente pentru toate specializarile contractului enumerate mai sus.In cazul in care, valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Certificatului de omologare tehnica sau Agrementul tehnic feroviar nu sunt valabile pe toata durata de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajamentprin care in cazul in care este declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contractului si va instiinta autoritatea contractanta.Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In conformitate cu art.7 din Ord. ANRMAP nr.509 :
1. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia respectiva.
2. Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acestea constituie o resursa netransferabila.
Autoritatea contractanta nu va incheia contractul de lucrari cu un operator economic ce nu prezinta Autorizatie si Agrement/omologare AFER in termen de valabilitate la semnarea contractului.Modalitatea de indeplinire:
- Autorizatie de furnizor feroviar si certificat de omologare tehnica sau agrement tehnic feroviar emise de AFER., valabile la data limita de depunere a ofertelor.
-In cazul in care autorizatiile/ certificatele de omologare/ agrementelenu sunt valabile pe toata perioada de derulare a contractului, ofertantul va depune un angajament prin care in cazul in care va fi declarat castigator, se angajeaza ca va prelungi valabilitatea acestora, pe toate durata de derulare a contractului si va instiinta autoritatea contractanta.
-Documentele se depun in copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceriFisa de informatii generale (Formular G) din care sa rezulte cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani, care sa reflecte capacitatea ofertantului de a sustine contractul, in valoarea egala sau mai mare de 30.000.000 lei. Fisa va fi insotita de Bilanturi contabile/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor , aferente ultimilor trei ani financiari.
Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4.2379 lei.
In cazul in care ofertantul invoca sustinerea financiara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere financiara incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006. Demonstrarea cifrei de afaceri se face fie de ofertant, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta similara
Experienta similara se demonstreaza prin prezentarea unei liste care sa certifice executarea de catre ofertant in ultimii 5 ani a lucrarilor in valoare cumulata de minim: 22.900.000 lei fara TVA.In lista se vor mentiona doar lucrarile care se vor prezenta ca experienta similara pentru prezentul contract. Acesata lista va fi insotita de cel putin un document sau maxim 6 documente- certificari care sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea , perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniul si daca au fost duse la bun sfarsit( de ex: contract(e)/proces(e)de receprtie/ documente constatatoare/recomandari/etc.), prin care sa se confirme executarea tuturor lucrarilor solicitate ca experienta similara in ultimii 5 ani respectiv lucrari din toate domeniile prezente in cadrul prezentei refactii
continuare cerinta 1: de linii: constructie/ reparatie de cale ferata in executie mecanizata, constructie/reparatie lucrari de arta, reparatii capitale/constructii montaj instalatii de centralizare electrodinamica si bloc de linie automat (CED-BLA), reparatii capitale/constructii montaj instalatii de telecomunicatii feroviare (TTR).
-Se accepta si contracte separate pe domeniile de lucrari solicitate si contracte de lucrari complexe din care sa rezulte ca s-au executat lucrari de specialitate solicitate mai sus si care cumulate sa fie de minim 22.900.000lei fara TVA.Valoarea cuprinde numai partea executata de catre operatorul economic ofertant, in cazul in care a participat intr-o asociere.Note:
1.Prin ultimii 5 ani se inteleg 1.01.2008 ? data limita de depunere a ofertelor. 2.Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei
Continuare cerinta 1: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011:1 euro = 4.2379 lei. Anul 2012:1 euro = 4, 5007 lei (curs mediu afisat de BNR, aferent perioadei 01.09.2012 ? 30.09.2012).-3.In cazul in care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere privind experienta similara incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art.11 indice 1 din HG 925/2006. Demonstrarea experientei similare se face fie de ofertant, fie de sustinator, fara cumularea acestora.4.In situatia in care contractele au fost semnate inainte de perioada de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si se va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.
Cerinta nr.2 Asigurarea cu personal de specialitate.
Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca pentru lucrarea licitata are disponibil personal avand calificarea si experienta profesionala executarii tuturor lucrarilor in conditii de calitate:
1.Responsabil tehnic cu executia atestat conform H.G.925/1995 sau atestate echivalente din tarile de origine, pentru domeniul III, constructii cai ferate (se va prezenta CV, copie dupa atestat si legitimatie vizata pe anul in curs).2.Responsabil cu siguranta circulatiei conform OMTCT nr.2262/2005 cu completarile si modificarile ulterioare in functie de cel putin sef district intretinere cale conform Anexei 5a la Instructiunile nr.317 ? Instructiuni pentru restrictii de viteza, inchideri de linii si scoateri de sub tensiune.
continuare cerinta 2:3.Sef de santier, absolvent studii superioare de specialitate(se va prezenta CV).
4.Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii atestat conformprevederilorcuprinse in Legea nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca (se va prezenta copie dupa atestat).In cazul in care ofertantul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere privind experienta similara incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art.11 indice 1 din HG 925/2006.
Informatii privind subcontractarea-In cazul in care ofertantul doreste subcontractarea unei parti din contract, conform art.45 din OUG 34/2006, acesta are obligatia de a preciza in mod cat mai clar partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilorpropusi.
In cazul in care parti din lucrare urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multisubantreprenori, la semnarea acordului contractual, Executantul va furniza Beneficiarului contractele incheiate de Executant cu subantreprenorii declarati in Oferta. Aceste contracte vorindeplini conditiile din Oferta si vor constitui anexe la Contract.Executantul nu va avea dreptul de a inlocui pe nici unul din subantreprenorii declarati in Oferta fara acceptul prealabil al Beneficiarului.
Informatii privind asocierea.-In cazul asocierii Ofertantul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu oferta si documentele care o insotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare si liderul de asociere). In cazul declararii ofertantului ca si castigator, Acordurile de asociere vor fi prezentate in forma autentica pana la semnarea contractului.
Cerinta nr.3 Asigurarea cu utilaje, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe.Ofertantii trebuie sa faca dovada faptului ca pentru lucrarea licitata au disponibile dotarile necesare. Locomotivele, vagoanele, trenurile de lucru si utilajele necesare transportului de materiale si subansamblurilor si respectiv executiei lucrarilor de buraj, ciuruire, profilare, stabilizare dinamica, transportului tehnologic al aparatelor de cale montate si lansarii acestora in cale, inclusiv scoaterii din cale a celor existente si transportul tehnologic al sinelor lungi, etc. se asigura de catre executant. In situatia in care utilajele, echipamentele tehnice sunt inchiriate, ofertantul va depune contractul de inchiriere sau angajamentul care face dovada inchirierii.
continuare cerinta 3: In cazul in care ofertantul invoca sustinerea privind dotarea cu utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe unui tert, se va prezenta in original, un angajament de sustinere privind asigurarea cu dotari tehnice, incheiat in forma autentica din partea tertului, intocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006.
Standarde de protectia mediului-Prezentarea unor documente emise de organismele nationale sau internationale acreditate care confirma respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv SR EN ISO 14001.In cazul in care ofertantul nu detine certificat de atestare al standardelor de protectie a mediului, se pot prezenta orice alte documente care dovedesc ca acesta se afla in curs de acreditare sau ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului.
In cazul asocierilor conditia trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Asigurarea calitatii:
-Prezentarea unor documente emise de organismele nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001 ? managementul calitatii. Certificatele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
In cazul in care ofertantul nu detine certificat de atestare al sistemului calitatii, se pot prezenta orice alte documente care dovedesc ca acesta se afla in curs de acreditare sau ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al calitatii.
Continuare -Asigurarea calitatii: -Fiecare Ofertant va prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigator, sub sanctiunea rezilierii contractului, in termen de 14 zile de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor va transmite documentele principale ale sistemului calitatii(manualul calitatii, procedurile sistemului, procedurile tehnice de executie sau de proces, care includ planuri de control al calitatii, proceduri administrative) cu mentiunea ca, in cazul in care nu detine un Certificat ISO 9001, documentele principale ale sistemului calitatii vor fi avizate de organisme acreditate in conditiile legii, in conformitate cu prevederile Regulamentului privind conducerea si asigurarea calitatii in constructii aprobat prin HG 766/1997 cu modificarile ulterioare.In cazul asocierilor conditia trebuie indeplinita, de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/3268/07.12.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.02.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.02.2013 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante-Bdul Dinicu Golescu nr.38, sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire si copie BI/CI/pasaport.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale, transmise catre punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2. Toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana.3. Documentatia de atribuire se posteaza integral in cadrul anuntului de participare publicat pe site?ul www.e-licitatie.ro.4.Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului de participare publicat pe site ?ul www.e-licitatie.ro. 5. Incazul in care se constata neconcordante intre valoarea ofertei financiare inlei si valoarea ofertei financiare in euro, primeaza valoarea ofertei financiareinlei care vasta la baza aplicarii criteriului de atribuire.6. Pentru vizitarea amplasamentului se vor posta in SEAP, in termen de 10 zile de la publicarea anuntului de participare, informatii referitoare la: datele, orelesi locatiile de unde vor demara vizitele (mai multe informatii la sect. IV.4.3 din Fisa de date).7. Ofertele se vor depune la sediul autoritatii contractante Compania Nationala de Cai Ferate ?CFR? SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Bucuresti, sector 1, (Palatul CFR), acces pe la Poarta A, etaj 5 , camera 75, Aripa Grivita.DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzelecontractualeobligatoriisunt: Obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile executantului si ale beneficiarului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului, Conventia comuna pe linie de securitate si sanatate in munca, protectia mediului si situatii de urgenta, depunerea documentelor principale ale sistemului calitatii (manualul calitatii, procedurile sistemului, procedurile tehnice de executie sau de proces, care includplanuri de control al calitatii, proceduri administrative, planul de control al calitatii).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF ?CFR? SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. +40 213104641, Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2012 17:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer