Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie linie CF Orsova-Jimbolia, interval Slatina Timis-Valisoara km 454+244/461+100


Anunt de participare (utilitati) numarul 67402/27.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: B-dul. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Coman, Tel.021/3192433, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie linie CF Orsova-Jimbolia, interval Slatina Timis-Valisoara km 454+244/461+100
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: RCF Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie reparatie linie CF Orsova-Jimbolia, interval Slatina Timis-Valisoara km 454+244/461+100.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45234116-2 - Lucrari de constructii de linii de cale ferata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie reparatie linie CF Orsova-Jimbolia, interval Slatina Timis-Valisoara km 454+244/461+100.
Valoarea estimata fara TVA: intre 7, 000, 000 si 7, 035, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara de participare in valoare de 72.000 lei valabila 90 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice- lista pozitiei alte cheltuieli de investitii defalcata pe categorii de bunuri cu finantare de la bugetul de stat pe anul 2008 pentru CNCFR SA pozitia C cap e.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere a pers. de conducere privind situatia personala, declaratie privind eligibilitatea , certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale la data de 30.09.2008, certificat de inregistrare de la camera de Comert si Industrie a ORC, Certificatul constatator de la Ofic Reg Comert din care rezulta: obiectul de activitate nu sunt mentiuni ref la legea 85/2006.Docum de IMMM. Pt. persoane jur straine docum. edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare juridica, acte din care sa rezulte obiectul de activitate efectuare lucrari de constructii, reparatii linii si lucrari de constructii lucrari de arta. Acte legalizate doveditoare pt. calitatea de agent economic autorizat si inregistrat, statutul legal, obiectul de activitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care rezulta: cifra medie anuala de afaceri pe ultii 3 ani in valoare de 7.000.000 lei, bilanturi contabile din anii 2006, 2007. Cand ofertantul invoca sustinereaacordata de o alta persoana va prezenta angajamentul ferm al persoanei respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu subcontractantii care vor indeplinii mai mult de 10%din contract. Lista lucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta similara se cere-indeplinire si finalizare 1 contract, cel mult 2 in valoare de 2.111.000 lei, recomandari in original sau copie legalizata.Declaratie cu nr. mediu de personal in ultimele 12 luni, responsabil tehnic cu executia atestat MLPTL/MTCT in domeniu lucr.de executat, declaratie cu utilaje, echipam tehnic pt executie contract.Autorizatie de furnizor feroviar insotita de Agrement tehnic pentru: constructii, reparatii linii de cf in executie mecanizata, constructii montaj, reparatii si intretinere instal feroviare (SC, LC, PICV). Daca ofertantul strain este declarat castigator al proced. este obligat sa obtina Agrementul teh. ferov AFER pe cheltuiala sa pana la semnarea contractului.Certificat de calitate SRENISO9001/2001, certificat de protectia mediului SRENISO 1400, sau audit de certificare.Certificat de protectia mediului OHSAS 18001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria autoritatii contractante. Se va transmite intentie de cumparare a documentatiei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2008 11:00
Locul: Sediul CNCF CFR SA din Bulevardul Dinicu Golescu nr.38 sector 1, Bucuresti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor vor prezenta buletin sau carte de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de ApelBucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.40/0213195180, Email: [email protected], Fax: 40/0213195180
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40/021/3104641, Email: [email protected], Fax: 40/021/3104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCFCFR SA -Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Fax: 40/0213151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.10.2008 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer