Licitatie Publica - Reparatie locomotiva LDE DA 1610
Anunt de participare (utilitati) numarul 133220/17.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tranzactii Comerciale, Tel. +40 0351403456, In atentia: Narcisa Hristea, Email: [email protected], Fax: +40 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie locomotiva LDE DA 1610
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Serviciul se executa la sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie locomotiva LDE DA 1610, in conformitate cu caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatie locomotiva LDE DA 1610, in conformitate cu caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 170, 632.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pt.of.completa=3000lei;Per.valab: cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de const.a garantiei de particip.care va fi acceptata: a)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si ptr.perioada prev. in doc. de atrib.(in cazul utiliz. scrisorii de garantie bancara, aceasta se va transmite in original la sediul aut.ctr.cu o zi inaintea desch.of.).Nota: Garantia trebuie sa fie irevocab.Instrum.de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va exe: -cond., res.dupa const.culpei pers.garantate, in conf.cu ctr. garantat; sau -necond., respectiv la prima cerere a bene., pe baza decl.acestuia cu privire la culpa pers.garant. b)virament bancar prin OP conf.de catre banca emitenta pana la data desch.of.(copie OP in doc.de eligibil).c) Lichid. depuse la casieria aut.ctr.Nota: suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria aut. ctr. de catre ofertant este de 5000 lei.Cont RO 77RNCB 0134041638010001 BCR Sucursala Dolj. Ptr.of. I.M.M?uri garantia de particip. va fi insotita de decl. ca firma este inscrisa in categ.intrepr.mici si mijlocii, in conf. cu cond. art.3 din Legea 346/2004. In acest caz of. pot part. la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de particip.Of. pierde garantia de particip. daca: a) isi retrage oferta in per.de valab.a ofertei; b) oferta sa fiind stab. castig., nu const. garantia de buna ex. in per de valab.a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea ctr. si inreg. sa la sediul S.C.CEN CRAIOVA S.A..;c) of. sa fiind stab. castig, refuza sa semneze ctr. de achizitie publica in per.de valab. a ofertei; d) of. va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278^1/OUG 34/2006 - 1706, 33 lei. Este 10% din valoarea contractului fara TVA - modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform HG 1045/2011 privind modificarea art.90 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantie de buna executie opteaza Ofertantii I.M.M.-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestari servicii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Prezentare Formular 6Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat -Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform art. 9 din Ordin ANRMAP 509/2011)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Formular 12Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69din OUG 34/2006 - Prezentare Formular 13 in original-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autorita?ii contractante, si anume: Constantin Balasoiu - Director General;Veronica Nica - Director Economic;Vergil Soare - Director ComercialDaniela Bunescu ? Cons.jr.princ.Nota: Daca sunt incertitudini/neclaritati documente, autoritate contractanta are drept sa solicite detalii/ precizari/confirmari suplim. ofertant/candidat sau autoritatii competente. pentru Persoane juridice/fizice romane-Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, aut.contractanta are dreptul de a solicita prezentarea certificatului constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice strainePrezentare Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri(dupa caz). Autorizatie de furnizor feroviar (eliberata de AFER)- prezentare documente emise de AFER care confirma autorizarea ofertantuluide furnizor AFER, documentul va fi prezentat original/copie lizibila certificata conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, insotita de recomandari/documente constatatoare pentru cele mai importante prestari de servicii similare.
Cel putin un contract care sa confirme prestarea de servicii similare in valoarea de cel putin jumatate din valoarea estimata.Proces verbal de receptiecorespunzator contractuluiprecizat de ofertant si recomandare din partea beneficiarului contractului.
Dovada omologarii tehnice feroviare, sau, dupa caz, a detinerii unui agrement tehnic feroviar pentru fiecare produs si/sau serviciu furnizat (conf. Ord. 290/13.04.2000).
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, utilaje si mijloace de transport de care poate dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluide prestare servicii
Informatii privind subcontractantii.
(dupa caz)
Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii al ofertantului de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, conform caietului de sarcini, standardul de calitate aplicat fiindSR EN ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pentru a participa la faza finala, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.03.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.03.2012 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.03.2012 14:30
Locul: Sala de Licitatii - etajul 3 - SC Complexul Energetic Craiova SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
NOTA 1: Pentru demonstareaindeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentatntul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerinte de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemanatoare.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin de mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.In cazul in care ofertantul beneficieaza de dreptul de a prezenta Formularul 10, acesta va fi insotit de- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 7- Certificat de participare la licitatie cu oferta independent- formular 12- Fisa de informatii generale-formular8;NOTA 2: In cazul in care, mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente ce contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autorit.contract.pe care acesta il considera nelegal, in conform.cu art.256.2 din OUG 34/2006 cu modific.si complet.ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str Unirii nr.147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 0351403362, Email: [email protected], Fax: +40 0251418466
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2012 15:08