Licitatie Publica - REPARATIE PERIODICA TIP RP PENTRU 60 VAGOANE SERIA FACCPPS DIN PARCUL CNCF CFR SA
Anunt de participare (utilitati) numarul 129667/01.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala-SAPSPBS, Tel. 021/3192433, In atentia: Nicolae Vlad, Email: [email protected], Fax: 021/3192433, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATIE PERIODICA TIP RPPENTRU 60 VAGOANE SERIA FACCPPS DIN PARCUL CNCF CFR SA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Serviciul va fi asigurat in locatia proprie a prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATIE PERIODICA TIP RPPENTRU 60 VAGOANE SERIA FACCPPS DIN PARCUL CNCF CFR SA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARATIE PERIODICA TIP RPPENTRU 60 VAGOANE SERIA FACCPPS DIN PARCUL CNCF CFR SA
Valoarea estimata fara TVA: 996, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 10.000 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea la art. 180 din OUG 34 / 2006- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006- Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹-certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile contabile si contul de profit si pierdere pentru 3 ani (2008, 2009, 2010).- Fisa de informatii generaledin care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 )de minim 1.000.000 lei
- angajament de sustinere economica, daca e cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta necesara se va dovedi prin depunerea Declaratiei privind serviciile prestate in ultimii 3 ani si a Listei principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Pentru demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima - indeplinirea in ultimii 3 ani, a unui contract sau mai multe, a caror valoare este egala sau mai mare de 600.000 lei si al caruiobiect a fost prestarea unui serviciu similarcu cel supus procedurii prezente.- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii- Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Ofertantii vor asigura cel putin un responsabil tehnic cu asigurarea controlului calitatii.- autorizare si omologare tehnica AFER pentru efectuarea reparatiei periodice (RP) la vagoane de marfa tip Faccpps.
- certificarea sistemului de management al calitatii - ISO 9001:2008 ? managementul calitatii.
- angajament de sustinere tehnica, daca e cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Relatii ptr inscriere in SEAP si alte informatii se gasesc pe site-ul www.e-licitatie.ro.Refuzul inscrierii =retragerea ofertei.La licit. electr. intra numai ofertantii cu oferte admisibile.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
9/3/5041/2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 11:00
Locul: sediul CNCF CFR SA - bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai ofertantilor care vor avea asupra lor imputerniciri si BI/CI sau pasaport
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Corespondenta va avea loc in limba romana, sub forma de acte oficiale transmise pe una din urmatoarele cai: - prin fax, la nr. 0213192433, intre orele 9-14 , prin incredintare directa, la punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de ofertant vor fi in limba romana, sau insotite de traducere legalizata in limba romana. 3. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului din SEAP.4.In anuntul de participare publicat in SEAP (www.e-licitatie.ro), respectiv JOUE, documentatia de atribuire este publicata in forma completa. Referitor la licit electronica -Elementul proces repetitiv de ofertare este pretul total al ofertei pentru lot, in LEI, fara TVA. O runda de 1 zi lucratoare, dupa 2 zile de la transmiterea invitatiei de participare.Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta. Licitatia nu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului.Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie.Nu se utilizeaza pas de licitatie electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6 Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala: -, Localitatea: -, Cod postal: -, Romania, Tel. -, Email: [email protected], Fax: -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF "CFR" SA - Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel. 021/315.11.17, Fax: 021/315.11.17, Adresa internet (URL): http: //www.cfr.ro/CFR_new/infrastructura.htm
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2011 15:37