Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATIE POD KM 48+727, LINIA CF FILIASI - LIVEZENI


Anunt de participare (utilitati) numarul 69222/24.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: bulevardul Decebal nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Cioroianu si Teodor Voinea, Tel.0251/419414, Email: [email protected], Fax: 0251/419414, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATIE POD KM 48+727, LINIA CF FILIASI - LIVEZENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sucursala Regionala CF Craiova, pe linia Filiasi- Livezeni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile de reparatie la infrastructura si suprastructura corelate cu lucrari de amenajare a albiei paraului Blahnita in zona podului, ce urmeaza a fi executate, sunt: :
la suprastructura:
-consolidarea cadrelor finale in vederea ridicarii tablierelor de pe reazeme;
-inlocuirea pieselor metalice fisurate;
-curatarea de murdarie si rugina a aparatelor de reazem, ungerea si vopsirea acetora;
-reasezarea corecta pe reazeme a tablierelor metalice;
-inventarierea defectiunilor constatate la tablierele metalice dupa sablare si remedierea acestora pe baza de proiect;
-refacerea protectiei anticorozive a tablierelor metalice;
-inlocuirea traverselor de lemn necorespunzatoare, completarea tabliei striate, dulapilor din tabla striata, materialului marunt de cale.
la infrastructura:
-refacerea cuzinetilor pilei;
-consolidarea pilei, in zona rostului elevatie fundatie, cu un brau de beton armat fundat pe piloti din beton armat;
-repararea suprafetei de beton a infrastructurii podului si tratarea betonului cu substante pentru impermeabilizare;
-completarea terasamentelor la capetele podului.
lucrari la albia paraului in zona podului:
-consolidarea albiei.Se vor avea in vedere prevederile caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221112-0 - Lucrari de constructii de poduri feroviare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 410, 439RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare-70000 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie-5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea : completare anexa nr. 2, in original.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, in original.3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si sanatate. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata privind impozitele si taxele locale. (Formularele-tip eliberate de autoritatile competente, in original sau copie legalizata).4. Fisa de informatii generale privind ofertantul, in original: completare anexa nr. 35. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie.6. Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original sau copie legalizata;7. Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil : bilantul contabil incheiat la 30.06.20082. Informatii privind cifra de afaceri : cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care va contine valori, perioada, locul executiei lucrarilor si beneficiari.2. Lista de experienta similara : completare formular anexa nr. 43. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii4. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.5. Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii6. Se va prezenta copie dupa atestatul responsabilului tehnic cu executia lucrarii eliberat de MT.7. Informatii privind subcontractantii : completarea anexei nr. 5 , partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre acestia si specializarea acestora.8. Informatii privind asociatii : completarea anexei nr. 6.9. ISO 9001, OH SAS 18001, ISO 14001 sau echivalent
10. Autorizatie de furnizor feroviar insotita de Agrementul tehnic, eliberate de AFER, conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Romane AFER si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000, pentru categoria de lucrari ce fac obiectul achizitiei, in copie, vizate la zi.Subcontractantii de specialitate vor prezenta autorizatie de furnizor feroviar si agrement tehnic pentru tipurile de lucrari pe care le subcontracteaza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 238 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata, numerar -la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2008 11:00
Locul: Sucursala Regionala CFR Craiova, B-dul Decebal nr. 5-7, Craiova, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 3104641, Email: [email protected], Fax: 021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: B-dul Nicolae Titulescu nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251/415601, Fax: 0251/415601
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Regionalei CFR Craiova
Adresa postala: B-dul Decebal nr. 5-7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200646, Romania, Tel.0251/419414, Fax: 0251/419414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2008 12:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer