Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie Pod km 99+396, Brasov-Podu Olt


Anunt de participare (utilitati) numarul 103188/30.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1 , camerele P19-20, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Punct(e) de contact:  Laurian.Oprescu, Tel. 0268/ 410709, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0268/ 410709, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie Pod km 99+396, Brasov-Podu Olt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Linia CF Brasov-Podu Olt intre statiile Arpas si Porumbacu
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consta in etapa de proiectare cu parcugerea fazelor de Expertiza tehnica, Documentatie de avizare a lucrarilor de reparatie, Proiect tehnic, Caiet de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pt obtinerea certificatului de urbanism, a avizelor si acordurilor legale si a autorizatiei de construire si etapa de executie a lucrarii de reparatie in baza proiectului intocmit.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221112-0 - Lucrari de constructii de poduri feroviare (Rev.2)
71319000-7-Servicii de expertiza (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consta in etapa de proiectare cu parcugerea fazelor de Expertiza tehnica, Documentatie de avizare a lucrarilor de reparatie, Proiect tehnic, Caiet de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pt obtinerea certificatului de urbanism, a avizelor si acordurilor legale si a autorizatiei de construire si etapa de executie a lucrarii de reparatie in baza proiectului intocmit.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant.particip 156.000lei, cf.art.86 HG 925/2006 si DA prin vir. bancar cont RO92BPOS08002606941ROL01 Banc Post sau instr.garantare in original: ordin de plata/fila CEC sau lichiditati la caserie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 OG34/2006, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor la stat, inclusiv cele locale si contributia pt. asig. sociale de stat si sanatate, valabile la data deschiderii ofertelor, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului, documenteIMM "daca este cazul"
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 15.600.000 lei, bilant contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea/partile care urmeaza sa fie subcontractata/e, lista principalelor lucrariexecutate in ultimii 5 ani, care sa contina valori, perioade de executie, beneficiari, pt demonstrarea experientei similare se solicita ca cerinta minima prezentarea in cadrul listei precizate mai sus a cel mult 5 contracte de lucrari incepute si finalizate in ultimii 5 ani care au avut ca obiect gama de lucrari supuse achizitiei si care au avut o valoare cumulata egala sau mai mare de 7.800.000 lei. Lista va fi insotita de copie a contractelor si recomandarile beneficiarilor contractelor care sustin exp.similara, informatii privind efectivele medii anuale privind personalul angajat, personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate si dotarile tehnice de care dispune, certificat ISO 9001 sau orice alt document care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In situatia in care ofertantul beneficiaza de prevederile art 186 si 190 din OUG 34/2006 va prezenta un angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, autorizatie de furnizor feroviar si agrement eliberate de AFER pt. Servicii de proiectare, asistenta tehnica, consultanta in domeniul infrastructurii feroviare si executie de lucrari de arta feroviare, valabile la data deschiderii ofertelor, declaratie pe proprie rapundere ca materialele utilizate sunt agrementate AFER conf. Ord. Min. Transp. 290/13.04.2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere: proiectare si executie
3.
Termenul de redeschidere a circulatiei feroviare
15%
Descriere:
4.
Garantia acordata lucrarii
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2010 10:00
Locul: Str. Politehnici nr.1, Brasov, cam.19-20, sediul SRCF Brasov, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei nr.5, sect 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3191674,
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei nr.5, sect 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3191674,
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala:  str. Politehnicii nr.1, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax:  0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2010 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer