Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatie Programata Tip RG pentru LDM de 120 CP si LDH 180 CP


Anunt de participare (utilitati) numarul 16755/01.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-010867, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII, Tel.021/319.03.02, In atentia: Sef Serv Achizitii Mihai VASILE, Email: [email protected], Fax: 021/313.20.62
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie Programata Tip RG pentru LDM de 120 CP si LDH 180 CP
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Societatea Reparatoare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 929, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual, in luna iulie 2007 si primul semestru din 2008
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de servicii Reparatie Programata Tip RG pentru LDM de 120 CP si LDH 180 CPfinalizata prin acord cadru, cantitate minima 2 reparatii si cantitatea maxima 5 reparatii impartire in 2 loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50221000-0 - Servicii de reparare si de intretinere a locomotivelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantit min 2 Repar Progra Tip RG pentru LDM de 120 CPsi 2 ReparProgr Tip RG pentru LDH 180 CP
cantit max 5 Repar Progr Tip RG pentru LDM de 120 CP si 5 ReparProgr Tip RG pentru LDH 180 CP
Valoarea estimata fara TVA: intre 371, 800 si 929, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de particip in val tot de 9300 lei, defalcat pe lot: I - 5800 lei, II- 3500leigarantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decla priv eligibil, decl priv neincadrarea la art 181
cap de exer a activ prof: - pers. jur. roman: certif emis de ORC in orig sau cop legaliz care sa cupri dom de activ al of conf ment cu priv la lg 85/2006 , - pers. jur. stra: docum care sa doved o form de inregist legal din tara in care of este rezident.
decl pe prop rasp conf lg 21/1996
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2006, fisa de infor gener, capacit fin a of, inform priv bonit a of.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princip serv similare prestate in ultimi 3 ani si o recomandare
pt pers jurid str: certif sau alte docum emis de org abil care sa ateste conf prod; - pt pers jurid roman: cerinte OMT290/2000, adica prod sa aiba Autoriz de Furn Ferov si Certif de Omolog Teh elib de AFER, in confor cu Caiet de sarc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
270/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria SNTFC CFR CALATORI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2007 13:00
Locul: Sediul BRM
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare numita prin decizie si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195183, Adresa internet (URL): http: //portal. just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatie depusa in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta a deciziei autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu, Nr.38, Sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania, Tel.021/319.95.29 int 122961
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2007 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer