Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATIE SI CONSOLIDARE STR.PARCULUI-BRANDUSEI


Anunt de participare numarul 37890/31.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI AZUGA
Adresa postala: STR.VICTORIEI NR.61, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTA PARASCHIVESCU, Tel.0244 326300, 0244 326720, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0244 326330, Adresa internet (URL): www.primariaazuga.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
PRIMARIA ORASULUI AZUGA
Adresa postala: str.Victoriei nr.67, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Tel.0244 326720, Email: [email protected], Fax: 0244 326330
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria orasului Azuga
Adresa postala: str.Victoriei nr.67, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Tel.0244 326720, Email: [email protected], Fax: 0244 326330
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria orasului Azuga
Adresa postala: str.Victoriei nr.67, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Tel.0244 326300, Email: [email protected], Fax: 0244 326330
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATIE SI CONSOLIDARE STR.PARCULUI-BRANDUSEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasul Azuga, str.Parcului-Brandusei
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reparatie si consolidare, refacere carosabil, refacere ziduri de sprijin. santuri si rigole ape pluviale, amenajare intersectii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
reparatie strada 1438 m lungime
Valoarea estimata fara TVA: 245EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 35.000 RON, garantie buna executie 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credit bancar, platacu OP in contul din Trezorerie al contractantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere autentic
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate, declaratie neincadrare in art.181, , confirmare plata taxe si impozite la 30.09.2007, certificat constatator, certificat inregistrare, certificat CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil, contul de profit sau pierdere la 30.06.2007, declaratie cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, lichiditate generala, solvabilitate, informatii privind obligatiile contractuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
rezultatul pozitiv al exercitiului financiar la 30.06.2007, cifra medie de afaceri minim 3.000.000 lei, lichiditate minim 102%, solvabilitate minim 31 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, declaratie privind utilajele, echipamentele, declaratie personal, CV-uri personal cheie, certificate calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim 3 contracte in ultimii 5 ani cu valori de minim 500.000 lei, certificate inregistrare, asigurari, atestari tehnice utilaje, fisele utilajelor, ISO 9001-2000, ISO 14001-2005, OHSAS 18001-2004 sau exchivalente, certificat APDP valabil
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
15%
Descriere:
3.
durata deexecutie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria Primariei sau prin OP in contul orasului Azuga , CF 2843850, nr.RO71TREZ53224510220XXXXX deschis la trezoreria Azuga
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2007 11:00
Locul: sediul Primariei orasului Azuga din str.Victoriei nr.61, jud.Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ofertanti, reprezentanti UCVAP, membrii comisie evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavaropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
biroul strategie, dezvoltare, urbanism
Adresa postala: str.Victoriei nr.61 cod 105100, jud.Prahova, Localitatea: Azuga, Cod postal: 105100, Romania, Tel.0244 326720, Email: [email protected], Fax: 0244 326330
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2007 12:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer