Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATIE SI REABILITARE SCOALA CU CLASELE I VIII LACUSTENI SI SCOALA CU CLASELE I-IV GANESTI


Anunt de participare numarul 40019/27.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LACUSTENI
Adresa postala: Comuna LACUSTENI, judetul VALCEA, Localitatea: Lacusteni, Cod postal: 247764, Romania, Punct(e) de contact: MARIN PUCHIN, Tel.0250-840815, Email: [email protected], Fax: 0250-840815, Adresa internet (URL): http: //www.comune.ro//comuna/icom2950
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATIE SI REABILITARE SCOALA CU CLASELE I VIII LACUSTENI SI SCOALA CU CLASELE I-IV GANESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SCOALA CU CLASELE I VIII LACUSTENI SI SCOALA CU CLASELE I-IV GANESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REFACERE SISTEM SCURGERE APA PLUVIIALE, REPARATIITENCUIELI, ZUGRAVELISIVOPSITORII INTERIOR SI EXTERIOR, TROTUARE SI ALEI BETONATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.1)
45410000-4-Lucrari de tencuire (Rev.1)
45421112-2-Instalare de rame de ferestre metalice (Rev.1)
45442110-1-Lucrari de vopsire a constructiilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
JGHEABURI DIN PVC DE 1MM GROSIME-210m.l.
BURLANEDIN PVC DE 1MM GROSIME-75m.l.
TENCUIELI-210m.p.
TOCARIE TIP TERMOPAN ALUMINIU CU 5 CAMERE DE IZOLARE-213m.p.
Sistem alimentare cu apa (forare put, sistem aductiune apa, hidrofor, montat 2 chiuvete, placat pereti cu faianta 10 m.p.)-2buc.
Trotuare din dale de beton-250m.p.
Valoarea estimata fara TVA: 84, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Primariei comunei Lacusteni
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Conditii de eligibilitate ce trebuiesc indeplinite de catre operatorii economici
Participarea este deschisa oricarei personae juridice sau fizice, romane sau straine, a carei activitate se inscrie in domeniul pentru care se organizeaza procedura de cerere de oferta.
Date suplimentare se afla in caietul de sarcini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifara anuala de afaceri pe ultimul an, sa fie de minim 150 000.00 lei;
- Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formularul B2 din sectiunea IV).
2. Nu se accepta subcontractantii.
3. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurarea calitatii lucrarilorde constructii. prezentul obiectiv. Cerinta minima de calificare obligatorie.
4. Fisa/fise de informatii privind experienta similara, conform formularului anexat. Experienta similara minim 1 (unu) contracte executate cu o valoare minima de 50 000, 00 lei inclusiv TVA in ultimele 12 luni.
5. Copiedupaunul din Contracteledeexecutiedelucrari asemanatoare
6. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
7. Declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (formularul B6 din sectiunea IV). Declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. Ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termen de executie (exprimat in zile calendaristice)
20%
Descriere:
3.
Termenul de garantie oferit pentru lucrare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Primariei comunei Lacusteni
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2007 12:00
Locul: Primaria comunei Lacusteni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant din partea firmelor care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2007 23:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer