Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATIE TIP LN4 CAZAN 4


Anunt de participare (utilitati) numarul 96575/24.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: Georgeta Chivu, Tel.0252/315848, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATIE TIP LN4 CAZAN 4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Romag-Termo
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie tip LN 4 cazan 4
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50531000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor neelectrice (Rev.2)
45261400-8-Lucrari de captusire (Rev.2)
45262522-6-Lucrari de zidarie (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatie tip LN 4 CAZAN 4
Valoarea estimata fara TVA: 24, 882, 858RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 300000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie art. 181/oug 34/2006, certificat de inregistrare emis de oficiul registrului comertului , certificat constatator emis de oficiul registruluzi comertului, certificat constatator pentru indeplinirea obligatiilor de plata,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri, , situatii financiare anuale pe ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 49.500.000 lei, informatii generale, situatii financiare anuale pe ultimii 3 ani , formularele 10, 20, 30 , 40 ,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat si finalizat in ultimii 3 ani 1 sau max. 3 contracte de prestari servicii similare cu obiectul ctr supus licitatiei a carei valoare cumulata sa fie de cel putin 24.000.000lei. din cele 3 ctr prezentate cel putin unul trebuie sa aiba o valoare de min 12.000.000 lei si sa aiba ca obiect lucrari /servicii de modernizare/reparare /retehnologizare/cazan de abur sau apa fierbinte, implicarea in executia ctr care demonstreaza exp similara va fi dovedita prin prezentarea in copie a urmatoarelor documente - contracte, procese verbale la terminarea lucrarilor, recomandari din partea beneficiarilor, minim 2documente , declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului declaratie privind subcontractarea daca e cazul, autorizatii iscir pentru reparare cazane abur, informatii privind masurile de protectia mediului, declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere, informatii referitoare la personalul de conducere, lista cu personalul de executie, currilucum vitae pentru responsabilul de contract si responsabil tehnic cu executia, atestat responsabil tehnic cu executia, autorizatie iscir pentru re, responsabilul cu calitateasponsabil tehnic cu executia, contracte de munca pentru responsabil tehnic cu executia , certificat de autorizare, responsabil calitate, contract de munaca, lista si autorizatii cu sodorii iscir, certificat ISO9001/2008, ISO14001/2005, OHSAS18001/2008 , SA 8000 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
PLANUL CALITATII PROPUS PENTRU SERVICII
20%
Descriere:
3.
DURATA SERVICIILOR
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.05.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2010 11:00
Locul: RAAN str.Nicolae Iorga nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
operatorii economici si membrii comisiei de evaluare oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
curtea de apel
Adresa postala: str.nicolae titulescu nr 4, Localitatea: craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415601, Fax: 0251415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
consiliul national de solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleos nr 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul contencios juridic
Adresa postala: str.nicolae iorga nr 1, Localitatea: drobeta turnu severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252326147, Fax: 0252323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer