Licitatie Publica - Reparatie tip RA la plugul de zapada tip WZP al Sectiei L1 Brasov
Anunt de participare (utilitati) numarul 88746/15.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Daniela.Dospinescu, Laurian.Oprescu, Tel.0268410709, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie tip RA la plugul de zapada tip WZP al Sectiei L1 Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: In locatiile prestatorului
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie Revizie Anualalaplugul de zapada tip WZP Sectia L1 Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatie tip RA la plugul de zapada tip WZP Sectia L1 Brasov
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 000 si 6, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nuse solicita
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat, inclusiv cele locale si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat si sanatate, emis cu 30zile inaintea deschiderii ofertelor, certificat de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie, Certificatul constatator emis cu cel mult de 30 zile inaintea deschiderii ofertelor de Of. Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, documente care atesta calitatea de IMM,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informare generala din care sa rezulte cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 12.000 lei, bilantul contabil la 31.12.2008 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara Prezentarea unei liste care sa contina principalele servicii prestate in ultimii 3ani care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari ; experienta similara se sustine prin cel mult reti din cele mai importante contracte incheiate si finalizate in ultimii trei ani, care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare (reparatii tip RP, RA la material rulant dotat Cu boghiuri tip ORE), a caror valoare cumulata sa fie de minim 6.000 lei; Recomandari din partea tuturor beneficiarilor prin care se sustine experienta similara; Autorizatie de furnizor feroviar si Agrement tehnic feroviar eliberate de AFER vizata la zi pt. servicii de reparatii de tip RA la material rulant echipat cu boghiuri tip ORE; Certificat de conformitate a implementarii sistemului de management a calitatii (SR EN ISO 9001:2001) sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2009 10:00
Locul: sediul SRCF Brasov, Biroul Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIIIa de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Soseaua Olteniei, nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 500007, Romania, Tel.021/3323564, Email: [email protected], Fax: 021/3321248
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIIIa de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Soseaua Olteniei, nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 500007, Romania, Tel.021/3323564, Email: [email protected], Fax: 021/3321248
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel.0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2009 11:44