Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?REPARATIE TIP RP LA PLUG DE ZAPADA TIP WZP NR.008 AL SECTIEI L1 BRASOV? si ?REVIZIE ANUALA RA LA PLUGUL DE ZAPADA TIP WZP NR.006 AL SECTIEI L6 GHEORGHIENI?


Anunt de participare (utilitati) numarul 131471/08.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1 Brasov, camerele P19-20, cod postal [email protected], , TelFax, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Punct(e) de contact: Mita Adriana, Dospinescu Daniela, Tel. 021/31924330268/ 410709, Email: [email protected], Fax: 0268/ 410709, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?REPARATIE TIP RP LA PLUG DE ZAPADA TIP WZP NR.008 AL SECTIEI L1 BRASOV? si?REVIZIE ANUALA RA LA PLUGUL DE ZAPADA TIP WZP NR.006 AL SECTIEI L6 GHEORGHIENI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Lot 1 ?in locatiile prestatorului - ?REPARATIE TIP RP LA PLUG DE ZAPADA TIP WZP NR.008 AL SECTIEI L1 BRASOV
Lot 2 ? in locatiile beneficiarului, respectiv Statia cf Gheorghieni - ?REVIZIE ANUALA RA LA PLUGUL DE ZAPADA TIP WZP NR.006 AL SECTIEI L6 GHEORGHIENI?
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciul consta in efectuarea unei reparatii de tip RP la plugul de zapada tip WZP nr.008 al Sectiei L1 Brasovsi a unei revizii anuale RA la plugul de zapada tip WZP nr.006 al Sectei L6Gheorghieni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50222000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a materialului rulant (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
efectuarea unei reparatii de tip RP la plugul de zapada tip WZP nr.008 al Sectiei L1 Brasovsi a unei revizii anuale RA la plugul de zapada tip WZP nr.006 al Sectei L6Gheorghieni
Valoarea estimata fara TVA: 43, 018RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
210 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP 740, 66 lei lot1, 119, 70 lei lot2 cf art.86, alin(1) HG 925 cont AC(CNCFCFRprin Suc CREIR CF BV, CUI15509275)nr.RO92BPOS08002606941ROL01, BancpostBV/OP sau fila CEC/lichiditati.IMM50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligib, Decl.neincadr. art.691 si 181 OG34;decl. Cf. Ord.314, Certif. constat. indepl. obligat. exigibile de plata a impozit la stat si locale si a contrib. pt asig. soc de stat si sanatate, Decl.participant procedura, Certif.constat ORC, docum. IMM, Autoriz Furniz Ferov si Agrem Teh Ferov/Certif Omolog Teh Ferov, Angajam prelungire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min 70000 lei lot 1, 10000 lei lot 2. bilant contabil la 31.12.2009 si 31.12.2010 vizate si inregistrate de org competente. In cazul ofertarii mai multor loturi, cifra medie anuala de afaceri se va insuma in mod corespunzator loturilor ofertate;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
listaprincipale servicii prestate in ultimii 3 ani; experienta similara se sustine prin prezentarea in cadrul listei a unuia sau mai multe contracte avandca obiect prestarea unor servicii similare cu cele supuse achizitieisicare au avut o valoare cumulata egala sau mai mare de 30000 lot 1, 4800 lei lot 2. In cazul ofertarii mai multor loturi, experienta similara se va insuma in mod corespunzator loturilor ofertate;Recomandari din partea beneficiarilor contractelor care sustin exp similara;Angajament ferm;Informatii cu partea din contractce va fi subcontractata si datele de recunoastere ale subcontractantilor, Certif ISO 9001:2008 sau certif echival. emise de organismele stabilite in alte state UE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.11.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.11.2011 10:00
Locul: Sediul Suc."CREIR CF" Brasov, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si patronii si/sau reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a) operatorii economici interesati de a participa la procedura sunt rugati de a instiinta autoritatea contractanta de aceasta intentie prin transmiterea unei scrisori de intentie.b)caietul de sarcini, anexele la caietul de sarcini si formularele aferente fisei de date sunt atasate separat in SEAP in 4 (patru) fisiere distincte denumite ?Caiet de sarcini?, ?01 Anexa la caiet de sarcini RP WZP?, ?02 Anexa la caiet de sarcini RA WZP? si ?Modele de formulare?.c) criteriul aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica este ?pretul cel mai scazut? , motiv pentru care daca doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG34/2006 cu modif si complet ulterioare, despre un act al AC pe care acesta il considera nelegal, cf.art.256, alin.(1) si 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionale CF Brasov
Adresa postala: str. Politehnicii nr.1, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500024, Romania, Tel. 0268/474506, Fax: 0268/474506
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2011 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer