Licitatie Publica - Reparatie trafo 1-25 MVA din statia 110/20kVGradiste, seria 104646/80/RO1, intr-o unitate specializata
Anunt de participare (utilitati) numarul 112039/24.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Adresa postala: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010325, Romania, Punct(e) de contact: RADUCU FEDIUC, Tel. 021 3035617, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021 3035670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice ?TRANSELECTRICA? S.A. ? Sucursala de Transport Pitesti
Adresa postala: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Localitatea: : Pitesti, Jud. Arges, Cod postal: 110174, Romania, Tel. 0248 / 607 284, In atentia: Titus Calin, Fax: 0248 / 607 209
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice ?TRANSELECTRICA? S.A. ? Sucursala de Transport Pitesti
Adresa postala: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Localitatea: : Pitesti, Jud. Arges, Cod postal: 110174, Romania, Tel. 0248 / 607 284, Fax: 0248 / 607 209
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala de Transport al Energiei Electrice ?TRANSELECTRICA? S.A. ? Sucursala de Transport Pitesti
Adresa postala: Strada Fratii Golesti nr. 25 B, Localitatea: : Pitesti, Jud. Arges, Cod postal: 110174, Romania, Tel. 0248 / 607 200, Fax: 0248 / 607 209
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie trafo 1-25 MVA din statia 110/20kVGradiste, seria 104646/80/RO1, intr-o unitate specializata
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Lucrarile contractate vor fi efectuate in zonele de actiune ale Sucursalei de Transport Pitesti ( judetul Olt ) conform cerintelor Caietului de sarcini
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatie trafo 1-25 MVA din statia 110/20kVGradiste, seria 104646/80/RO1, intr-o unitate specializata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatie trafo 1-25 MVA din statia 110/20kVGradiste, seria 104646/80/RO1, intr-o unitate specializata
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 8 000 lei ;garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate ;2.Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gasestein nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006;3.Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat;4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ;5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte ca are ca obiect de activitateserviciul solicitat;Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala (CUI), copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Informatii generale;
2) Subcontractanti si acord de subcontractare
3) Atestat tip ANRE E1/E2 proiectare/executare de statii electrice si de instalatii/lucrari apartinand partii electrice a centralelor.
4) Dosar de prezentare a sistemului SMI;
Program de asigurarea calitatii;
Program de management, mediu;
Program de securitate si sanatate in munca
5) Experienta similara ? minim un sistem functional/sau recomandare de la alt achizitor.
6) Declaratii pentru:
a) Dotari specifice;
b) Utilaje;
c) Ehipament tehnic;
d) Mijloace de transport;
f) Experienta similara in domeniul producerii/repararii unitatilor de transformare de mare putere din sistemul energetic national.
7) Declaratie care contine informatii privind numarul mediu in ultimele 12 luni al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
Declaratia va fi insotita de CV al persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului.8) Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
06513/9307
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2010 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2010 13:00
Locul: Pitesti, Jud. Arges, Strada Fratii Golesti nr. 25 B, secretariat , et. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de analiza a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2010 15:01