Licitatie Publica - REPARATIE TUNEL PIETONAL IN STATIA CF CLUJ NAPOCA
Anunt de participare (utilitati) numarul 29023/21.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: P-ta Avram Iancu, nr. 17, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Punct(e) de contact: Viorica Baziliu, Tel.0264/598869, In atentia: Reghina Chit, Email: [email protected], Fax: 0264/598869, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: Sucursala Regionala CF Cluj, P-ta Avram Iancu, nr. 17, et. 1, cam 114
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATIE TUNEL PIETONAL IN STATIA CF CLUJ NAPOCA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia CF Cluj Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari necesare: refacerea si consolidarea zonelor cu fisuri, etansarea prin injectii cu rasini a zonelor cu infiltratii, repararea zonelor cu beton degradatsi armatura ruginita, refacerea placajului de travertin pe zonele cu caderi si degradari, refacerea zonelor de radier, repararea conductelor si evacuarea apei din subsol, refacerea parapetilor scarilor, refacere hidroizolatie prin sapatura deschisa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221000-2 - Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatia tunelului pietonal
Valoarea estimata fara TVA: 1, 693, 005.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 8500 lei. IMM-urile beneficiaza de reducere de 50%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program reparatie infrastructura feroviara publica 2007- finantat din subventia pentru sustineree infrastructurii de transport feroviar, pct.6.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe proprie raspundere a personalului principal de conducere, declaratia privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul consolidat al statului si taxele locale, certificat de inregistrare de la Camera de Comert, certificat constatator emis de ORC, documente care atesta calitatea de IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cu o cifra de afaceri pe ultimii 3 ani de 1.700.000 lei, respectiv 517.500 euro, lichiditatea generala medie pe ultimii 2 ani sa fie mai mare de 1, 2 cu tendinta crescatoare, bilantul pe anul 2006 vizat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, cu recomandari; experienta similara se va demonstra prin prezentarea a cel mult doua contracte a caror valoare cumulata sa fie 1.000.000 lei, echivalentul a 305.000 euro, declaratii privind personalul, cu asigurarea de responsabil tehnic cu executia, autorizare si agrement tehnic AFER.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei de atribuire se achita in numerar la caseria Sucursalei Regionala CF Cluj.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2007 11:00
Locul: Sucursala Regionala CF Cluj, Cluj Napoca, P-ta Avram Iancu, nr. 17, et 1, cam 114.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea contestatiilo
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310464, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/593865, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre conntestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei Regionala CF Cluj
Adresa postala: P-ta Avram Iancu, nr. 17, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/430468, Email: [email protected], Fax: 0264/430468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 15:13