Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATIE ZIDARIE REFRACTARA CAZANE DE 420 t/h (K1, K2, K3, K5 SI K6)


Anunt de participare (utilitati) numarul 106327/19.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala:  DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220236, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii Publice, Tel. 0750250574, In atentia:  Marius ZAHARESCU, Email:  [email protected], Fax:  0252/323685, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma sub autoritatea MECMA
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATIE ZIDARIE REFRACTARA CAZANE DE 420 t/h (K1, K2, K3, K5 SI K6)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: R.A.A.N. ? Sucursala ROMAG-TERMO, sat Halanga, com.Izvoru Barzii, jud. Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATIE ZIDARIE REFRACTARA CAZANE DE 420 t/h (K1, K2, K3, K5 SI K6)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 155, 896 si 4, 908, 471RON
II.2.2) Optiuni
Da
In 2010:1.155.896 lei. In 2011-2013 lucrari similare conf. art.252, lit.k) din OUG nr.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 23000 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local;
- Certificat de Inregistrare;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind la neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Situatii financiare anuale, in ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009, sau extrase de bilant, vizate si inregistrate de organele competente);
- Informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului;
- Declaratie privind subcontractantii;
- Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care confirma asigurarea cu personal de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului;
- Persoanele responsabile cu executia lucrarilor;
- Informatii referitoare la personalul de conducere;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2000, SR EN ISO 9001:2001, sau echivalent;
- Declaratie pe proprie raspundere- privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca , de protectia muncii si situatii de urgenta si protectia mediului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va avea o runda cu durata de o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2010 12:00
Locul: RAAN, Drobeta Turnu Severin, str. Nicolae IORGA, nr. 1, jud. MH, sala de licitatii.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40-(0)213104641, Email:  [email protected], Fax:  +40-(0)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Jud. Dolj, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200136, Romania, Tel. +40-(0)251.41.56.01, Fax:  +40-(0)251.41.56.01
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala:  Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea:  Drobeta Turnu Severin, Cod postal:  220236, Romania, Tel. +40-(0)252/326147, Fax:  +40-(0)252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer