Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII INSTALATII P.S.I. LA ECLUZA AGIGEA, LA SEDIUL A.C.N. AGIGEA SI LA GARA FLUVIALA PORT MEDGIDIA


Anunt de participare (utilitati) numarul 122796/06.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala:  STR.ECLUZEI NR.1, AGIGEA, JUD. CONSTANTA, Localitatea:  Agigea, Cod postal:  907015, Romania, Punct(e) de contact:  Sirbu Carmen, Tel. 0241702728, Email:  [email protected], Fax:  0241737711, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
COMPANIA NATIONALA
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATIIINSTALATIIP.S.I. LAECLUZA AGIGEA, LA SEDIULA.C.N. AGIGEA SI LA GARA FLUVIALA PORT MEDGIDIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Ecluza Agigea, sediulACN Agigeasi gara fluviala port Medgidia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a) verificarea sI repararea hidrantilor exteriori;
b) repararea hidrantilor interiori din gara fluviala port Medgidia;
c) repararea instalatiei de racire cu apa de la portile plane ecluza Agigea;
d) probe de receptie si predarea la beneficiar;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Antemasuratori Caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 26, 163.84RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 262 lei ;Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 10% din valoarea contractului de servicii, (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 / OG34/2006;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 / OG34/2006;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul general consolidat al statului;Certificat de plata impozite si taxe locale;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69 din OUG nr. 34/2006;Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" potrivit Ordinului 314/2010 al ANRMAP, conform model formular anexa IV;Certificatul Constatator , emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial , din care sa rezulte existenta in obiectul de activitate, a codului CAEN corespunzator obiectului achizitiei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii de raportare financiara la data 31.12.2009
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale ;
-Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
-Informatii ref.la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului necesar pentru indeplinirea contractului: a.)inginer si/sau maistru specializati in repararea echipamentelor PSI cu experienta deminim 3 ani;b.)mecanic, sudor, vopsitor;
-Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului? ;
-CV-ulpentru responsabilul de contract ;
-declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind experienta inginerului si/sau maistrului , de minim 3 ani in repararea de echipamentePSI;
-Ofertantul are obligatia de a-si asigura (in dotare proprie sau, prin contracte sau conventii de inchiriere):
?trusa de scule pentru mecanici, sudori, si hidraulicieni, ?aparate de sudura electrica manuala utilizandorice tip de electrozi inveliti (cu invelis bazic, rutilic, celulozic pentru sudarea otelurilor carbon si slab aliate, otelurilor inalt aliate, inoxidabile si refractare), aparate debitare oxigaz;
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
-Certificarea Sistemului de Management al calitatii conform SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent;
-Conditii de muncaprotectia muncii , securitatea si sanatatea in munca: Documentul/ documentelecare atesta autorizarea functionarii unitatii din punct de vedere al Securitatii si sanatatii in munca;
-Autorizatie pentru repararea si intretinerea echipamentelor PSI eliberata de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta , in copie, in perioada de valabilitate ;
-Agajament ferm, incheiat in forma autentica, intre ofertant si persoana care asigura sustinerea tehnica, in original;(daca este cazul);
-Declaratie privind eligibilitatea, pentru persoana care asigura sustinerea (daca este cazul);
-Informatii privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
6263/30.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2011 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr.6 sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala:  STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1 CONSTANTA, Localitatea:  AGIGEA, Cod postal:  907015, Romania, Tel. 0241/702728, Fax:  0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2011 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer