Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii accidentale complementare care se executa la LEA JT zona de retea Iasi, la LES MT si JT zonele de retea Onesti, Piatra-Neamt, Roman, Tirgu Neamt, Gura Humorului si la PTA zonele de retea Suceava si Gura Humorului


Anunt de participare (utilitati) numarul 142631/20.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania, Punct(e) de contact: Emilia Patrichi, Tel. +40 232405529, Email: [email protected], Fax: +40 232405316, Adresa internet (URL): www.eon-romania.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: STR. CIURCHI, NR. 146-150 - la Registratura, Localitatea: IASI, Cod postal: 700359, Romania, In atentia: Emilia Patrichi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii accidentale complementare care se executa la LEA JT zona de retea Iasi, la LES MT si JT zonele de retea Onesti, Piatra-Neamt, Roman, Tirgu Neamt, Gura Humorului si la PTA zonele de retea Suceava si Gura Humorului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Iasi, Onesti, Piatra Neamt, Roman, Tirgu Neamt, Gura Humorului, Suceava.
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii accidentale complementare (RAcp) la Linii Electrice Aeriene de Joasa Tensiune - zona de retea Iasi, la Linii Electrice Subterane de Medie Tensiune si de Joasa Tensiune - zonele de retea Onesti, Piatra-Neamt, Roman, Tirgu Neamt, Gura Humorului si la Posturi de Transformare Aeriene - zonele de retea Suceava si Gura Humorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45315300-1-Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Reparatii accidentale complementare (RAcp) la Linii Electrice Aeriene de Joasa Tensiune - zona de retea Iasi = 493.500, 00 lei fara TVA;
Lot 2: Reparatii accidentale complementare (RAcp) la Linii Electrice Subterane de Medie Tensiune si de Joasa Tensiune - zona de retea Onesti = 18.529, 00 lei fara TVA;
Lot 3: Reparatii accidentale complementare (RAcp) la Linii Electrice Subterane de Medie Tensiune si de Joasa Tensiune - zona de retea Piatra-Neamt = 25.367, 00 lei fara TVA;
Lot 4: Reparatii accidentale complementare (RAcp) la Linii Electrice Subterane de Medie Tensiune si de Joasa Tensiune - zona de retea Roman = 8.456, 00 lei fara TVA;
Lot 5: Reparatii accidentale complementare (RAcp) la Linii Electrice Subterane de Medie Tensiune si de Joasa Tensiune - zona de retea Tirgu Neamt = 8.456, 00 lei fara TVA;
Lot 6: Reparatii accidentale complementare (RAcp) la Linii Electrice Subterane de Medie Tensiune si de Joasa Tensiune - zona de retea Gura Humorului = 8.332, 00 lei fara TVA;
Lot 7: Reparatii accidentale complementare (RAcp) la Posturi de Transformare Aeriene - zona de retea Suceava = 10.000, 00 lei fara TVA;
Lot 8: Reparatii accidentale complementare (RAcp) la Posturi de Transformare Aeriene - zona de retea Gura Humorului = 10.000, 00 lei fara TVA.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucari de la operatorul economic a carui oferta a fost declarata castigatoare, conform art. 252, litera j) din OUG 34/2006.
Contractele, pentru fiecare lot in parte, vor fi incheiate pentru o perioada de un an cu posibilitatea de prelungire cu inca un an.Nota: Autoritatea contarctanta precizeaza ca nu sunt aplicabile prevederile art. 28 alin. (7) din OUG 34/2006 astfel cum a fost completata si modificata prin OUG 77/2012.
Valoarea estimata fara TVA: 582, 640RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1=9.376, 50lei(4.688, 25 lei pentru IMM); lot2=352, 05 lei (176, 03 lei pentru IMM); lot 3 = 481, 97lei (240, 99 lei pentru IMM); lot 4= 160, 66 lei (80, 33 lei pentru IMM); lot 5=160, 66 lei (80, 33 lei pentru IMM); lot 6 =158, 31lei (79, 15 lei pentru IMM); lot 7 =190lei (95 lei pentru IMM); lot 7 =190lei (95 lei pentru IMM). Echivalenta lei/alta valuta se va face la curs BNR din data de 22.03.2013. Valabilitatea Garantiei de Participare curge de la data limita de depunere a ofertelor si este valabila cel putin 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc bancara sau de o soc de asigurari-in original; OP sau fila CEC cu confirmarea lor de catre banca pana la data depunerii ofertelor, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr. Se va prezenta si decl pe propr rasp privind incadrarea in cat IMM (daca este cazul), in original. In masura in care CNSC respinge o contestatie, aut contractanta va retine contestatarului din garantia de particip in raport cu val estimata a contractului o suma in conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006 pentru Lot 1 = 4.273, 50 lei (calculat conform litera b), pentru celelalte loturi avand in vedere prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 nu se va retine nici un cunatum. Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului, exclusiv T.V.A. b) Modul de constituire: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin (2) ?(4), care devine anexa la contract sau -scrisoare de garantie bancara de buna executie care se va constitui anexa la contract sau -retineri succesive din valoarea fact.acceptate si onorate la plata. AC este o soc.comerciala care nu se supune prevederilor HG 1045/2011.Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art92 aliniat (3).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12A;2- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69indice1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentare Formular 13 APersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Virgil Metea; - Director General Adjunct: Livioara SUJDEA ; Direcor General Adjunct Radu Petre;Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de achizitie: Bogdan Cirstea, Codruta Schwartz, Gabriela Pasarica, Emilia Patrichi, Loredana Temneanu, Angela Vasile, Constantin Brinza, Gheorghe Melinte, Vasile Popa, Darie Niculina, Marius Ciobanu.4. Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta- Prezentare Formular 13 B;5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale- (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul)- (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este de 25 a fiecarei luni, conf Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta esalonarile aprobate de organisme competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. Se solicita ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare aofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Atestat ANRE in vigoare de tip C2A pentru executarea lucrarilor in instalatiile electrice care fac obiectul acestei achizitii.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul, detine autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala (CA) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Modalitatea de indeplinire
Completare formular F3 cuprins in Sectiunea III. Autoritatea Contractanta solicita ca Candidatul sa prezinte situatia privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Valoarea cifrei de afaceri se va actualiza la cursul mediu euro BNR stabilit pentru fiecare an in parte(si anume: 2012:1euro=4, 4560lei, 2011:1euro=4, 2379lei, 2010:1euro=4, 2099lei). Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care va declara ca are capacitatea tehnica si organizatorica pentru executarea intregului volum de lucrari ofertate pentru o zonele de retea aleE.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE, pe durata derularii contractului.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12F
Ofertantul va prezenta o declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12E
Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabiledirect de indeplinirea contractului.
Structura minima a personalului:
Personal tehnic:
- Conducator tehnic - 1 persoana, inginer in specialitatea electroenergetica / electrotehnica /electro-mecanica /instalatii, electrician autorizat gradul IIIB (Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20 kV;
- Responsabil de lucrari - 1 persoana, cu studii medii in specialitatea electroenergetica / electrotehnica / electromecanica / instalatii, electrician autorizat gradul IIIB (Ordin ANRE nr. 25/20.07.2007), grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 3 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20 kV;
- Responsabil cu managementul calitatii - 1 persoana cu studii superioare/medii, instruita in domeniul calitatii - prin cumul de functii.
Personal de executie:
- 2 persoane - sefi echipa, electricieni calificati, grupa III SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 2 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20 kV;
- 4 persoane - electricieni calificati, grupa I SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE), cu o practica de cel putin 2 ani in executia sau exploatarea de retele electrice de 0, 4 ÷ 20 kV;
- 1 persoana - electrician calificat, specializat PRAM, grupa I SSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE);
- 1 persoana - lacatus mecanic calificat.
Responsabil cu securitatea si sanatatea muncii, S.U. si protectia mediului:
- 1 persoana instruita periodic in aceste domenii, conform prevederilor legale, cu studii superioare/ medii in specialitatea electroenergetica /electrotehnica /electromecanica /instalatii, grupa IIISSM (Legea 319/2006, HG 1146/2006 si IP-SSM 02 DEE)- prin cumul de functii/prin contract.
Responsabil cu executialucrarilorde constructii:
- 1 persoana - atestata MLPAT/MLPTL si MEC conform prevederilor din Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii si HGR nr. 766/1997 pentru aprobarea unor regulamente privind calitatea in constructii, OG nr.95/1999, Ordinului ministrului Industriei si Comertului nr. 323/2000, Ordinului ministrului Industriei si Resurselor nr. 88/2003 si Ordinului ministrului Economiei si Comertului nr 324/2005 - prin cumul de functii/prin contract.
Responsabil topo pentru ridicari topo si predare amplasamente retele electrice si constructiile aferente:
- 1 persoana - topometru - prin cumul de functii/prin contract.
Nota: Pentru perioada ofertata, numarul de muncitori inmultit cu orele-om posibil de realizat, trebuie sa acopere executarea integrala a pachetului de lucrari pe zona de retea.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular 12H
Ofertantul va prezenta lista cu prescriptii, instructiuni si fise tehnologice si logistica, necesare desfasurarii lucrarilor. Ofertantul va da o declaratie pe proprie raspundere ca are in dotare prescriptii energetice, instructiuni tehnice si fise tehnologice necesare desfasurarii lucrarilor.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare Formular 12G
Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza :1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din totalul lucrarilor 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. 5. Odata cu prezentarea contractului, subcontractantul are obligatia de a prezenta Formularul F7 completat;
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F7
Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii si standardele de protectie a mediului trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia ec-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formular F6
Cerinta privind experienta similara: ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 493.500 lei fara TVA pentru LOT 1, 18.529 lei fara TVA pentru LOT 2, 25.367 lei fara TVA pentru LOT 3, 8.456 lei fara TVA pentru LOT 4, 8.456 lei fara TVA pentru LOT 5, 8.332 lei fara TVA pentru LOT 6, 10.000 lei fara TVA pentru LOT 7, 10.000 lei fara TVA pentru LOT 8. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit - cerinta minima de calificare.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare formulare F4 si Formular 12D
Informatii privind asigurarea protectiei mediului - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului SR EN ISO 14001:2005, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
SR EN ISO 14001:2005
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organism de certificare.
Modalitatea de indeplinire
ISO9001:2008
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
10%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.04.2013 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire, solicitate de op ec se vor atasa prezentului anunt de participare la sectiunea "Documentatie, clarificari si decizii". Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim preconizat al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul preconizat indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare; b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare. Autoritatea contractanta nu doreste limitarea numarului de agenti economici. Toti agentii economici care indeplinesc cerintele de calificare vor fi selectati pentru etapa a II-a. Contractul se va incheia cu operatorul economic clasat pe primul loc in clasamentul ofertelor. In cazul in care vor fi punctaje totale, egale, departajarea ofertelor economice se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta finaciara. In situatia in care si ofertele financiare sunt egale, atunci departajarea acestora se va realiza in baza unei noi propuneri financiare solicitate in plic inchis. Term de plata propus este de 45 zile de la inregistrarea facturii la autoritatea contractanta. Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP op ec tb sa detina un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 indice 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC EON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: STR. CIURCHI, NR 146-150 - DEPARTAMENT JURIDIC, IN ATTN ANGELA VASILE, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700359, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer