Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii accidentale complementare (RAcp) LEA 110 KV


Anunt de participare (utilitati) numarul 106598/25.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  str. Ciurchi nr.146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Dana Balauca, Tel. 0232 405619, Email:  [email protected], Fax:  0232 405316, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  str. Ciurchi nr. 146-150informatii suplimentare se vor obtine de la persoana de contact Oana Birladenu. solicitarile de clarificari vor fi transmise la nr. de fax 0232 405316. raspunsurile la clarificari vor fi postate pe SEAP, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Birladenu, Tel. 0232 405620, In atentia:  Oana Birladenu, Email:  [email protected], Fax:  0232 405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Birladenu, Tel. 0232 405620, In atentia:  Oana Birladenu, Email:  [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  str. Ciurchi nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Oana Birladenu, Tel. 0232 405299, In atentia:  Oana Birladenu, Email:  [email protected], Fax:  0232 40299
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii accidentale complementare (RAcp) LEA 110 KV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bacau, Botosani, Iasi, Piatra Neamt, Suceava, Vaslui
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii accidentale complementare (RAcp) LEA 110 KV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532400-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de distributie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Lot1-CR Bacau ? Zona de Retea Bacau; Valoare estimata minima 292587, 42lei;Valoare estimata maxima 585174, 84lei;2. Lot2-CR Botosani - Zona de Retea Botosani; Valoare estimata minima 292587, 42lei;Valoare estimata maxima 585174, 84lei;3. Lot3-CR Iasi - Zona de Retea Iasi; Valoare estimata minima 292587, 42lei;Valoare estimata maxima 585174, 84lei;4. Lot4-CR Piatra Neamt ? Zona de Retea Piatra-Neamt; Valoare estimata minima 292587, 42lei;Valoare estimata maxima 585174, 84lei;5. Lot5-CR Suceava ? Zona de Retea Suceava; Valoare estimata minima 292587, 42lei;Valoare estimata maxima 585174, 84lei;6. Lot6-CR Vaslui ? Zona de Retea Vaslui; Valoare estimata minima 292587, 42lei;Valoare estimata maxima 585174, 84lei;
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 755, 524.52 si 3, 511, 049.04RON
II.2.2) Optiuni
Da
Supliment.contract cf art252 lit.j si k din OUG 34/2006
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 24 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantii de particip: Lot1=4389lei;Lot2=4389lei;Lot3=4389lei;Lot4=4389lei;Lot5=4389lei;Lot6=4389lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord asociere / acord subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat ? in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (Cod de identificare fiscala) /Autorizatie de functionare / altele echivalente (copie legalizata); Certificat constatator, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial; pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri (pentru ultimii 3 ani - 2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleFisa/fise de informatii privind experienta similaraRecomandariDeclaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotari specifice, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie privind capacitatea profesionalaLista principalelor contracte de executie lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca este cazulAtestat ANRE / Autorizatii specifice serviciilor si lucrarilor ce urmeaza a se realiza in cadrul acestui contract;Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 sau similar./ mediului SR EN ISO 14001 sau similar/ sanatatii si securitatii muncii OHSAS 18001 sau similarInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa osubcontracteze.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2010 20:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.09.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.09.2010 10:10
Locul: Sediul SC E.ON MOLDOVA Distributie SA, Iasi, str. Ciurchi nr. 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Valoare minima = 1.755.524, 52 RON fara TVAValoare maxima = 3.511.049, 04 RON fara TVAValoarea minima reprezinta valoarea tinta a contractului pe un an.Valoarea maxima reprezinta suma dintre valoarea tinta a contractului siposibila suplimentare a cantitatilor de produse si servicii deja achizitionate, precum si nivelul maxim pana la care va fi posibila o astfel de suplimentareContractul se va incheia pe 1 anpe valoarea tinta a fiecarui lot 292587, 42 lei (292587, 42 lei /lot X 6 loturi = 1.755.524, 52 lei) cu posibilitate de prelungire valabilitate 1 an pe fiecare zona de retea si suplimentare valoare pana la585174, 84 (585174, 84 lei /lot x 6 loturi = 3.511.049, 04 lei)Procedura accelerata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.412
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel de pe langa Tribunalul Iasi
Adresa postala:  Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260600, Email:  [email protected], Fax:  0232 260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term de exercit cai atac, 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal(art 256/OUG 34). Event contest vor fi solution conf art.255 si in Cap IX din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  Ciurchi nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Tel. 0232 405048, Email:  [email protected], Fax:  0232 40 59 98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2010 11:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer