Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii accidentale la linii si aparate de cale la subunitati apartinand RTFC Timisoara


Anunt de participare (utilitati) numarul 118945/07.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala:  RTFC Timisoara, Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  RO-300166, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Tehnic, Tel. 0256/200476, In atentia:  ing. Avram Eusebiu, Fax:  0256/200476, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RTFC Timisoara
Adresa postala:  Str. Garii, Nr. 2a, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  RO-300166, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Achizitii, Tel. 0256/200476, In atentia:  Neiconi Ion
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii accidentale la linii si aparate de cale la subunitati apartinand RTFCTimisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Subunitati ale RTFC Timisoara
Codul NUTS: RO4 - Macroregiunea patru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii accidentale la linii si aparate de cale la subunitati apartinand RTFCTimisoara conform Caiet Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50225000-8 - Servicii de intretinere a liniilor de cai ferate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conf. Caiet Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 1100 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl priv eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;
2.Decl priv neincadr in sit prev la art. 181 completata in conf cu Formularul B din Sect Form ? in original;
3.Decl pe propria raspundere ca nu se afla in nici una din sit prev la Art.5 alin.1 din L 21/1996 priv concurenta completata in conf cu Formularul N din Sect Formulare ? in original;Ag ec care intra sub incidenta L 21/1996 si sunt implicati intr-o operatiune de concentrare ec pot participa la licitatie numai cu o singura oferta comuna, ca asociati, prezentand si acordul de asociere4.Certif.de atest fisc privind achit oblig exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ?valabil la data licitatiei, copie "cf. cu orig";
5.Certif priv plata taxelor si imp locale - eliberat de Primaria locala? valabil la data licitatiei, copie "cf. cu orig";
6.Pt pers juridice romane: - Certif constatator - copie "cf. cu orig"
(valabil la data licitatiei) emis de ORC de pe langa Tribunalul teritorial;
7.Certif de part la licit cu oferta ind;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul bilant contabil 30.06.2010 ? copie;
2.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.- Lista a princ serv similare prestate in ultimii3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contr sau clienti privati;
Decl pe propria raspref la :
2. - efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; se va nominaliza personalul responsabil de indepl contr si personalul resp cu asigurarea contr calit;
3. - utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
4. - proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;
5. - respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;6. - masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii;7. - Standarde de asigurare a calitatii: certificate care atesta implementarea Sistemului de calitate ISO 9001/2008 sau echivalent (copie conform cu originalul);8. - Se vor prezenta incopie cerificata ?conform cu originalul? de catre ofertant, Autorizatie de Furnizor Feroviar insotita de Agrement Tehnic Feroviar, valabile la data licitatiei, in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2011 10:00
Locul: RTFC Timisoara, Str. Garii, Nr. 2a
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
S.N.T.F.C. ?CFR -CALATORI? S.A. este autoritate contractanta conform OUG 34/2006, art.8, litera d, iar RTFCTimisoara este sucursala a SNTFC-ului.Valoarea estimata a achizitiei reprezinta o parte din valoarea prevazuta pentru toate cele 8 Regionale de Transport, valoare care depaseste pragul de 15.000 euro, astfel ca nu poate fi vorba de achizitie directa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-030084, Romania, Tel. 40 21 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala:  Str.Garii nr. 2a, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  RO-300166, Romania, Tel. 0723/335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2011 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer