Licitatie Publica - Reparatii accidentale si reparatii de nivel III pentru LEA jt
Anunt de participare (utilitati) numarul 49085/09.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel.021/3065110, Email: [email protected], Fax: 021/3065104
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE Electrica Transilvania Sud- AISE Brasov
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr. 17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Sectia productie, Tel.0268/305698, In atentia: ing. Daniela Holbura, Email: [email protected], Fax: 0268/305654
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE Electrica Transilvania Sud- AISE Brasov
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr. 17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Sectia productie, Tel.0268/305698, In atentia: ing. Daniela Holbura, Email: [email protected], Fax: 0268/305654, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE Electrica Transilvania Sud- AISE Brasov
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr. 17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Sectia productie, Tel.0268/305698, In atentia: ing. Daniela Holbura, Email: [email protected], Fax: 0268/305654
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii accidentale si reparatii de nivel III pentru LEA jt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii accidentale si reparatii de nivel III pentru LEA jt in judetul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii accidentale si reparatii de nivel III pentru LEA jt in judetul Brasov
Valoarea estimata fara TVA: 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare-20000RON; garantie de buna executie- 5% din valoarea contractului , constituite in favoarea autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere nelegalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Documente privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si plata taxelor si impozitelor locale;Certificat de inregistrare la Camera de Comert si Industrie Certificat constatator , emis de Oficiul Registrului Comertului; Atestare ANRE pentru lucrari de medie si joasa tensiune
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri; Bilantul contabil al ultimului an fiscal incheiat si inregistrat la unitatea fiscalaPentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani se cere o valoare de 4000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara;Recomandari din partea unor beneficiari/clienti privind executia de lucrari similare;Asigurarea calitatii lucrarilor; Resurse tehnice si umane;Certificate care atesta implementarea sistemelor de calitate ISO 9001 si ISO 14001Pentru experienta similara se cere cel putin un contract similar in ultimii 5 ani in valoare de 1000000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Timp de mobilizare
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante SISETransilvania Sud - AISE Brasov, Str.13 Decembrie nr.17 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si persoanele imputernicite din partea operatorilor economici inscrisi la procedura
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - SISE Electrica Transilvania Sud
Adresa postala: Str. 13 Decembrie nr. 17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Tel.0268/305507, Fax: 0268/305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2008 10:49