Licitatie Publica - REPARATII ACOPERIS LA HALA DE REPARATII LOCOMOTIVE S.E.L.C. ORAVITA
Anunt de participare (utilitati) numarul 86916/18.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: STR.GARII NR.2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: BIROU TEHNIC, Tel.0256/200475, In atentia: BEIDAC CRISTIAN, Email: [email protected], Fax: 0256/200475, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
RTFC Timisoara
Adresa postala: Str.Garii nr.2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel.0256/200476, In atentia: NEICONI ION, Fax: 0256/200476
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
RTFC Timisoara
Adresa postala: Str.Garii nr.2a, Localitatea: Timisoara, Cod postal: RO-300166, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel.0256/200476, In atentia: NEICONI ION, Fax: 0256/200476
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII ACOPERIS LA HALA DE REPARATII LOCOMOTIVE S.E.L.C. ORAVITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SELC ORAVITA
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII ACOPERIS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare : - 250 leiGarantia de buna executiea contractului: 5 %, prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE IN CONDITIILE LEGII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala valabil la data licitatiei, in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ultimul bilant contabil 31.12.2008 copie;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. - Lista a principalelor lucrari similare prestate in ultimii5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Declaratii pe propria raspunderereferitoare la :
2. - se va nominaliza personalul responsabil de indeplinirea contractului si personalul responsabil cu asigurarea controlului calitatii;
3. - utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
4. proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora;
5. - respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;6. - masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;7. - 3 recomandari.
8. - Standarde de asigurare a calitatii: certificate care atesta implementarea Sistemului de calitate: ISO 90019. Se vor prezenta , Autorizatie de Furnizor Feroviar insotita de Agrement Tehnic Feroviar, valabile la data licitatiei, in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
RTFC TM-51
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.10.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2009 10:00
Locul: RTFC TIMISOARA, STR. GARII NR. 2 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO-030084, Romania, Tel.40 21 310 46 41, Fax: 40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda, Nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 / 498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Garii nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Tel.0723/335246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 12:10