Licitatie Publica - Reparatii acoperisuri cladiri din statia Fierbinti ? cladire statie + 2 cabine acari
Anunt de participare (utilitati) numarul 139611/12.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: Sucursala Centrul Regional de Exploatare , Intretinere si Reparatii CF Bucuresti, Piata Garii de Nord, nr. 1-3, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Comercial - Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etaj I, Tel. +40 0213199539 /133204, In atentia: Liliana Lospa, Email: [email protected], Fax: +40 0213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatii acoperisuri cladiri din statia Fierbinti ? cladire statie + 2 cabine acari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Statia CF Fierbinti , cladire statie si doua cabine acari
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Refacerea acoperisurilor conform Caiet de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ConformAntemasuratoare laCaietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 151, 340.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de Furnizor Feroviar ? AFER, pentru lucrari dereparatii laconstructii, valabil de la data depunerii ofertelor .
Agrement Tehnic Feroviar ? AFER pentru lucraridereparatii la constructii , valabil de la data depunerii ofertelor
Nota : Ofertantul trebuie sa prezinte un angajament in care va mentiona faptul ca isi va prelungi valabilitateaAutorizatiei si Agrementului AFERdaca pe pacursul derularurii contractului vor expira .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale . Ofertantul va demonstra media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani in valoare de cel putin :302.681, 46 lei in functie de informatiile si documentele disponibile . Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani
Experienta similaraPentru demonstrarea experientei similarese solicita ca cerinta minima executareain ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor a cel putin unui contract de lucrari similare a caror valoaresa fie de minim 151.340, 73 lei .Pentru echivalenta lei/valuta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR .
Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare sau un document constatatoar privind indeplinirea obligatiilor contractuale
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Responsabilul tehnic cu executia trebuie sa fie atestat MLPAT , in acest sens se va prezenta copie dupa atestat .
- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate responsabil cu asigurarea calitatii.
Declaratie privind utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice
Declaratieprivind parteadin contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectul contractului. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2005, un sistem de management al protectiei mediului sau echivalentul lui pentru activitatea specifica obiectul contractului. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara . Pt. pretul cel mai scazut se acorda puncaj maxim ; pt. un alt pret se acorda punctaj dupa formulaPn= (pret minim/ pretn)xpunctaj maxim alocat
2.
Durata de executie
20%
Descriere: Componenta tehnica .Durata maxima: 120 zile;Durata minima: 15 zile ;Pentru durata de executie minima se va acorda punctaj maxim, pentru celelalte durate se va acorda punctaj dupa formula Dn = (durata minima/ durata n) x punctaj maxim alocat
3.
Durata de garantie
5%
Descriere: Componenta tehnica .Durata maxima: 20 ani ; Durata minima: 10 ani; Pentru durata de garantie maximase va acorda punctaj maxim, pentru celelalte durate se va acorda punctaj dupa formula Dn = (durata n /durata maxima) xpunctaj maxim alocat
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 13:00
Locul: Sucursala CREIR CF Bucuresti , Serviciul Comercial , Biroul Achizitii Publice , camera 56 , etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de o singura persoana care va avea un singur insotitor .
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare a ofertelor intocmeste clasamentul final al ofertelor in ordinea descrescatoare a punctajelor totale obtinute, iar oferta castigatoare va fi cea admisibila, a carei propunere tehnica si financiara va raspunde la toate cerintele minime obligatorii solicitate prin documentatia de atribuire si va obtine punctajul maxim.Oferta cu durata de executie sub durata de executie minima nu va fi punctata suplimentar , iar oferta cu durata de executie mai mare decat durata de executie maxima va fi declarata neconforma . Oferta cu durata de garantie mai mare decat durata de garantie maxima nu va fi punctata suplimentar , oferta cu durata de garantie mai mica decat durata de garantie minima va fi declarata neconforma Modul de departajare al ofertelor situate pe primul loc: In cazul in care pentru doua sau mai multe oferte comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. In cazul in care in cadrul propunerii financiare au acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic - Sucursala CREIR CF Bucuresti
Adresa postala: Str. Piata Garii de Nord , nr.1-3 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010858, Romania, Tel. +40 213199539/133324, Fax: +40 213182381, Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2012 11:29