Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii Bloc Alimentar - Spital Municipal Onesti


Anunt de participare numarul 49661/14.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Camelia Paval, Tel.0234.324243, 0234317132, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii Bloc Alimentar - Spital Municipal Onesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bloc Alimentar al Spitalului Municipal Onesti din str. Perchiului, judet Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
reparatii la Blocul Alimentar al Spitalului Municipal Onesti constand in tencuieli, pardoseli, placaje, zugraveli, vopsitorii, tamplarie PVC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini si antemasuratoare.
Valoarea estimata fara TVA: 212, 642RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare1200 lei -OP in contul RO76TREZ0625006XXX000084- SAU SCRISOARE DE GARANTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
de la bugetul local prin OP din contul achizitorului in contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 1. formular 12A
2. formular 12B
3. Certificate fiscale cu situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat si local , valabile la data deschiderii ofertelor in copie vizata cu stampila ;
Se solicita certificatele fiscale din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta, de laofertantii care detin filiala /sucursala /punct de lucru in localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta.
IMPORTANT: Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local atatdin localitatea de inregistrare a sediului societatii cat si din localitatea unde isi are sediul autoritatea contractanta..
5.Certificat de inregistrare fiscala emis de ORC in copie vizata cu stampila , 6.Certificat constatator emis de ORC din care sa reiasa ob. de activitate in conformitate cu cerintele caietului de sarcini in copie legalizata;
7.Autoriz. de functionare a sediului si a punctelor de lucru din loc. unde isi are sediul autor. contract., dupa caz, eliberate de autoritatile publice locale competente in copie legalizata;
8.Actul constitutiv .
9.Formular 12CPersoane fiz./jur. straine : documente care dovedesc o forma de intregistrare/ atestare ori apartenenta dpdv profesional, care au leg. cu ob. contractului de lucrari in cauza, similare celor cerute de autoritatile din Romania.
Documentele vor fi traduse in lb.romana de catre un traducator autorizat si vor filegalizate, conform legii romane.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
10. Informatii generale sau alte acte care dovedesc capacitatea tehnica, ce vor contine: - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- indicatori privind evolutia bonitatii financiare;
- indicatori privind capacitatea financiara;
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (document confirmat de D.G.F.P.);11.Bilantul contabil la 31.12.2006;
12.Bilantul contabil la 30.06.2007;Bilanturile contabile vor fi vizate si inregistrate de organele competente, in copii semnate si vizate cu stampila societatii.
IMPORTANT: Este considerat neeligibil ofertantul care depune bilantul contabilla 31.12.2006 cu pierderi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
13. Formular 12F- Lista principalelor lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini, executate in ultimii trei ani .14. Experienta similara formular anexat. Se solicita prezentarea a minim 2 lucrari similare, cu cerintele caietului de sarcini ca experienta executate in ultimii 3 ani ( si pana la 31.12.2007) cu o valoare de min. 50.000 lei fiecare(fara TVA), cu copii dupa contractele de executie lucrari, a p-v de receptie la terminarea lucrarilor si a pv finale.Lucrare similara inseamna realiz. unei lucrari de natura si complexitatea tehnologica similara cu obiectul caietului de sarcini+ antemasuratoare.
15. Se solicita min.3 recomandari, de la operatorii economici cu care ofertantul a derulat contracte de lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini.16. Formular 12H17.Formular 12 I - inclusiv lista cu personalul angajat pentru derularea contractului in cauza.
Autorit. contract. solicita ca cerinta minima obligativitatea asigurarii de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata si a unui responsabil CQ autorizat de I.S.C.
18.Certificatele de calitate sau agremente tehnice ale materialelor ce urmeaza a fi folosite la acest obiectiv:
- tamplarie de PVC;
- gresie si adezivul folosit;
- faianta si adezivul folosit;
- glet;
- var lavabil;
- piese pentru instalatia sanitara si electrica;
- hidroizolatiaToate certificatele de calitate vor fi insotite de avizul tehnic emis de Consiliul Tehnic Permanent pentru constructii - in original
IMPORTANT: Este considerata lipsa a documentelor, nedepunerea certificatelor de calitate sau a agrementelor tehnice ale materialelor mentionate.
19.Informatii privind aplicarea masurilor de securitate si sanatate in munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
valoare lucrare
70%
Descriere:
2.
garantia lucrarilor
20%
Descriere:
3.
termen executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
60
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: scrisoare de solicitare, se plateste cash la casieria unitatii sau OP in cont RO02TREZ06221360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str.Cuza Voda, nr.1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600247, Romania, Tel.0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Unitatii Administrativ teritoriale Municipiul Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr.17, Onesti, jud.Bacau, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234/324243/425, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2008 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer