Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CANAL CU BUZUNARE SI COPERTINA - DEPOUL CF SUCEAVA NORD


Anunt de participare (utilitati) numarul 61668/18.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Adresa postala: REGIONALA TRASPORT FEROVIAR DE CALATORI IASI, B-DUL N.IORGA, NR.2, Localitatea: IASI, Cod postal: 700239, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Achizitii, Tel.0232230291, In atentia: Camelia Topala, Email: [email protected], Fax: 0232230291
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII CANAL CU BUZUNARE SI COPERTINA - DEPOUL CF SUCEAVA NORD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Depoul CF Suceava Nord.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Renovare si extindere copertina si canal cu buzunarte pentru revizia locomotivelor la depoul CF Suceava Nord.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Canalul de buzunare acoperit se desfasoara e lungimea de 25 m cu stilpi din beton dispusi la 6, 20 m cu o deschidere de 5, 8 m si inaltimea sub forma de acoperis de 4 m fata de cota sinei, conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 608, 070 si 675, 633.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 13500 lei, 5 % din contract - garantia de buna executie a executantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este cistigatoare, este posibila subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (in original).
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 ( in original)
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala - in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani (minim 2.000.000 ron - , in original;
2. Bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente, in copie
3. Capacitatea financiara a ofertantului (in original).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dovada executiei unor lucrari similare (constructii + instalatii fara gaze naturale etc) prin prezentarea, in copie, a cel putin trei contracte de lucrari similare (respectiv minim 3 achizitori diferiti) terminate (finalizate) pana la 31.12.2007 -in original;
- Ofertantii vor prezenta minim 3 (trei) recomandari (de la achizitori diferiti) pentru executarea unor lucrari similare (reparatii constructii cu specific feroviar si instalatiile aferente acestora).
- Dovada experientetei in domeniu (reparatii constructii + instalatii) si prin cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani (minim 2.000.000 ron).
- Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, in original - conform cerintelor din anexa nr. 1 din caietul de sarcini;
- Documente emise de organele acreditate care sa certifice implementarea si mentinerea in prezent a sistemului de management al calitatii SR EN ISO 1. terminate (finalizate) pana la 31.12.2007 - in original;
- 3 (trei) recomandari (de la achi9zitori diferiti) pentru executarea unor lucrari similare (reparatii constructii cu specific feroviar si instalatiile aferente acestora).
- Dovada experientetei in domeniu (reparatii constructii + instalatii) si prin cifra medie de afaceri pentru ultimii trei ani (minim 2.000.000 ron).
- Declaratie pe propria raspunderereferitoare la dotarile specifice, utilajele, mijloacele auto, instalatiile, echipamentele tehnicein original;
- Declaratie pe proprie raspundere referitoare la numarul mediu in ultimii trei ani al personalului angajat si al personalului de conducere(in original);
- SR EN ISO 9001/2001, in copie.
- Autorizatiei AFER de furnizor feroviar reparatii cladiri cu specific feroviar si instalatii aferente (mai putin instalatii de gaze naturale), autorizatie valabila pina la data de 31.12.2008, cit si grementului tehnic AFER.
Conform cerinte Caiet de sarcini ANEXA 1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
44/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, CEC, OP.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2008 10:00
Locul: RTFC Iasi, B-dul N.Iorga, nr.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite in scris.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0232230060, Email: [email protected], Fax: 0232255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str.Anatasie Panu, nr.25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luari la cunostinta despre decizia autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ofiul Juridic - RTFC Iasi
Adresa postala: B-dul N.Iorga, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700239, Romania, Tel.0232221410
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2008 10:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer