Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE ? MODERNIZARE PAVILION ?A? SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL


Anunt de participare numarul 111924/23.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Adresa postala:  STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Localitatea:  Techirghiol, Cod postal:  906100, Romania, Punct(e) de contact:  LIDIA SANDU, Tel. 0241-735455, Email:  [email protected], Fax:  0241-735705, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
sanatoriu balnear
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE ? MODERNIZARE PAVILION ?A? SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL Str. Dr. Victor Climescu nr. 34-40 Techirghiol
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU REABILITAREA PAVILIONULUI "A" AL SANATORIULUI BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE: Faza P.T. (proiect tehnic) + D.E. (detalii de executie) + D.T.A.C. (documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de constructie) + asistenta tehnica asigurata de proiectant, la obiectivul ?PAVILION ?A? SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL?LUCRARI: REPARATII CAPITALE ? MODERNIZARE PAVILION ?A? SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Valoarea estimata fara TVA: 14, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare 290000 ron prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de prezentare;2.Declaratia privind calitatea de participant;3.Declaratia privind eligibilitatea;4.Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art 181;5.Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, din care sa reiasa plata la zi a datoriilor la bugetul consolidat de stat;6.Certificat privind plata impozitelor locale din care sa reiasa plata la zi a datoriilor;7.Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;8. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii candidaturii din care sa rezulte codurile CAEN pentru obiectul contractului de achizitie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9.Formularul de Informatii generale;10.Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de autoritatile competente;11. Documente bancare din care sa rezulte bonitatea si accesul la surse de finantare/ creditare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)media cifrei de afaceri obtinuta din prestarea de servicii de proiectare si executie de lucrari, pe ultimii trei ani de activitate (2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat 29000000 ron.b)Candidatul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii in cuantum de minim 2000000 ron pentru o perioada de minim 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
12.Lista contractelor similare de proiectare , pe care le-a executat in ultimii 3 ani;13. Lista contractelor similare de lucrari, pe care le-a executat in ultimii 5 ani;14.CV-urile membrilor echipei;15.Diplome / Certificate de atestare a pregatirii pt pozitia ocupata, inclusiv autorizatii ANRE sau ISCIR pt persoanele in cauza;16.Contractele de colaborare/ individuale de munca/ prestari servicii ale membrilor echipei;17.Acordul de participare a expertilor in echipa;18.CV-urile verificatorilor;19.Contractele de colaborare/ individuale de munca/ prestari servicii cu verificatorii;20.Atestatele tehnici-profesionale ale verificatorilor de proiecte-din care sa rezulte domeniul de competenta;21.Legitimatiile verificatorilor din care sa rezulte perioada de valabilitate;
22.Lista utilajelor;23.Declaratia privind subcontractantii;24. Acordul de a subcontracta dat de catre subcontractanti-daca este cazul;25.Acordul de asociere-daca este cazul;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in domeniul: a)proiectarii: in valoare de minim 580000 ron, demonstrabil prin maxim 2 contracte de proiectare in constructii civile de utilitate publica similare, executate in ultimii 3 ani;b)executiei: in valoare de minim 13920000 ron, demonstrabil prin maxim 2 contracte de executie constructii civile de utilitate publica similare executate in ultimii 5 ani;Candidatul trebuie sa faca dovada asigurarii personalului: manager de proiect, proiectare: sef de proiect coordonator, expert rezistenta, expert instalatii, arhitect, ing rezistenta, ing instalatii sanitare, ing instalatii termice si ventilatii, ing instalatii electrice; constructii: responsabil tehnic cu executia, resp cu calit lucrarilor, sef santier, ing instalatii electrice, ing instalatii sanitare, ing instalatii ventilatii, insp prot muncii si coord SSM; precum si asigurarea verificatorilor;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Cifra afaceri pr20 pct;Cifra afaceri exec20 pct;Exp pr30 pct;Exp exec30 pct; candid cu val max primeste max de pct;pt restul se aplica regula de trei simpla; clasamentul e dat de suma punctajelor;
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2010 11:00
Locul: SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL Str. Dr. Victor Climescu nr. 34-40 - secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL Str. Dr. Victor Climescu nr. 34-40 Techirghiol Cod postal :906100
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CONSTANTA
Adresa postala:  Str. Traian nr 31, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241-551345, Fax:  0241/551 342
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Adresa postala:  Str. Dr. Victor Climescu nr. 34-40, Localitatea:  Techirghiol, Cod postal:  906100, Romania, Tel. 0241- 735.453, 73455, Fax:  0241-735.705
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2010 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer