Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale, recompartimentari si reamenajari la Pavilionul II


Anunt de participare numarul 30714/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Leon Daniello
Adresa postala: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400137, Romania, Punct(e) de contact: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon daniello", Tel.0264597453, In atentia: Ec. Chis Vasile, Email: [email protected], Fax: 0264591263, Adresa internet (URL): http: //www.pneumocluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: nu este
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale, recompartimentari si reamenajari la Pavilionul II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello" Cluj-Napoca
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii capitale, recompartimentari si reamenajari la Pavilionul II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215100-8 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sanitare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 700, 000 si 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.10.2007 pana la 26.10.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 10.000 roncaiet de sarcini valoare 200 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (Formularul nr. 12A din sectiunea III)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevqazute in Formularul 12 B.
1) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, dupa data de 01.09.2007;
2) Certificat de Atestare Fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice
3) Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de Consiliul local - Directia de taxe si impozite locale
4) Operatorul economic va prezenta evidenta litigiilor in conformitate cu Formularul nr. 21 din sectiunea III.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Operatorul economic trebuie sa fie firma inregistrata specializata pentru executarea de lucrari de constructii.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie legalizata.
Persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cu prevederile din tara in care operatorul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
1. Informatii generale despre ofertant (Formular nr. 20 din sectiunea III). Cerinta minima: cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) sa fie mai mare sau egala cu 1.000.000 lei;
2. Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata). Cerinta obligatorie: valoarea profitului net conform ultimei declaratii financiare anuale trebuie sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani (Formular nr. 12F din sectiunea III). Cerinta minima, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel mult3 contracte similare cu o valoare cumulata mai mare sau egala cu 1.000.000 lei;
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului de lucrari (Formular nr. 12H din sectiunea III).
3. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ( Formular nr. 12I din sectiunea III).
Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului.
4.documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea calitatii ISO 9001.5. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 6/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: cu numerar la caseria spitalului sau prin OP la cont RO12TREZ2165041XXX007204
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2007 12:00
Locul: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello", str. BP. Hasdeu nr. 6, sala de curs
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Cluj-Napoca, Piata Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello" Cluj-Napoca
Adresa postala: Str. B. P. Hasdeu nr. 6, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400371, Romania, Tel.0264597453, Fax: 0264591263
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2007 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer