Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale centrala termica Gradistea


Anunt de participare numarul 75194/09.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Punct(e) de contact: PETRESCU MIHAELA, Tel.0213144324, Email: [email protected], Fax: 0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale centrala termica Gradistea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Gradistea, jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii capitale centrala termica Gradistea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini, care cuprinde devize, electrice - parti desenate (fisiere AUTOCAD) si parti scrise, termice - parti desenate (fisiere AUTOCAD) si parti scrise
Valoarea estimata fara TVA: 1, 630, 084.03RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. contract. poate opta ptr. achiz. de lucrari similare de la firma castigatoare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare = 32, 601.68 lei sau 7, 690 euro Garantia de buna executie = 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere Se solicita legalizarea asocierii prin contract, daca oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in art.181 din OUG34/2006; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor; cazier fiscal; certificat constatator in original; certificat de inregistrare sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil intocmit la 31.12.2008, in copie, vizat si inregistrat de organele competente; declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani (2006-2008). Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra de afaceri medie pentru ultimii trei ani este mai mica decat nivelul specificat minim necesar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie pentru ultimii trei ani este de minim 1, 500, 000 lei sau 350, 000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind lista lucr. executate in ultimii 5 ani; lista trebuie sa contina si inf. privind executarea a cel putin unui contr. similar in val. min. spec. Este oblig. ca in per. mentionata, ofert. sa faca dovada indepl. si final. unor contr. de lucr. ce au avut ca obiect executarea de lucr. similare celor ce fac ob. proced., resp. prezentarea pvrtl si/sau a pvrf, incheiate ptr. lucr. declarate in lista; se va prezenta oblig. pvrtl si/sau pvrf , incheiat pentru lucr. ce fac obiectul contr. similar in val. min. specificata, declarat in lista; declaratie privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontr. si specializarea acestora, insotita si de acordurile de subcontr.; declaratie privind utilajele, inst., echip. tehnice de care dispune op. ec. pt. indeplinirea corespunzatoare a contr. de lucrari impreuna cu lista cuprinzand dotarile specifice cu utilaje, echip. tehnologice etc. avute in patrimoniu, sau acordurile de subcontr. pentru dotarile necesare; declaratie privind efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere, impreuna cu CV-urile personalului de conducere, precum si ale pers. resp. ptr. indeplinirea contr; pentru resp. tehn. cu executia se va prezenta, doc. de atestare, in termen de valab.; lista cu pers. de conducere, pers. tehnic de spec., precum si pers. resp. ptr. indepl. contr.; certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 privind SMC implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat; dosarul sistemului de management de asig. a calit. lucrarilor si materialelor utilizate si livrate, propus pentru realizarea contractului; decl. de acceptare a cond. contract.; declaratie privind asig. stand. de prot. a mediului si faptul ca la elab. ofertei, s-a tinut cont de oblig. ref. la cond. privind mas. de prot. a mediului pe care op. ec. le poate aplica in timpul indepl. contr. de lucrari; decl. prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elab. ofertei a tinut cont de oblig. ref. la cond. de munca si prot. muncii stipulate prin legislatia muncii in Romania; Aut ISCIR ptr. act. montare, instalare, pif, reparare, examinari si investig. tehn. ptr. cazane mai mari de 300 kW.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar in valoare de minim 215, 000 lei sau 50, 000 euro;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se va licita o singura runda de 24 ore
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.04.2009 12:00
Locul: Bucuresti, strada Franceza nr.48-50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa si act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR sau instanta judecatoreasca competenta
Adresa postala: strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic UM 0929 Bucuresti
Adresa postala: strada Franceza nr.48-50 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030105, Romania, Tel.021-313.30.65, Fax: 021-313.43.88
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.04.2009 09:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer