Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE CENTRUL DE SANATATE MINTALA ADULTI


Anunt de participare numarul 30030/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DEVA
Adresa postala: STR.22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: Deva, Cod postal: 330084, Romania, Punct(e) de contact: ECATERINA RODICA LUCA, Tel.0254214616, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0254254212516
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE CENTRUL DE SANATATE MINTALA ADULTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: PARTERUL CLADIRII IN CARE MOMENTAN SE AFLA SECTIA ORL A SPITALULUI JUDETEAN DEVA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire studiu de fezabilitate
Intocmire proiect tehnicExecutie lucrari de reparatii capitale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74222100-2-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire studiu de fezabilitate
Intocmire proiect tehnicExecutie lucrari de reparatii capitale
Valoarea estimata fara TVA: 999, 216RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SOLICITAM GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 12000 LEI.SOLICITAM GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
LEGALIZAREA ASOCIERII
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilorDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Certificat de inregistrare si cel constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului economic, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie, precum si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile si completarile ulterioare. Autorizatie de functionare sanitara / echivalent, valabila pe toata durata derularii contractului.Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul. ( copie ale actelor si traducerea acestora in limba romana, legalizate ) .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2007 , vizat si inregistrat de autoritatile competente.
Informatii generale despre operatorul economic.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere a operatorului economic in care declara ca la elaborarea ofertei sale si pentru perioada de derulare a contractului, a tinut cont de regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si masuri de securitate a muncii, precum si la cele de protectie a mediului, in conformitate cu legislatia nationala in domeniu.Documente emise de organisme acreditate care sa ateste : certificare sisteme de management al calitatii ISO 9001:2000; certificare sisteme de management de mediu ISO 14001:2004; certificare sisteme de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:1999.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de realizare studii de fezabilitate/proiecte tehnice similare executate in ultimii 3 ani, insotite de minim 3 certificari de buna executie, in original, pentru cele mai importante servicii, din care una in domeniul sanitar.Declaratie privind lista principalelor executii de lucrari de reparatii capitale similare executate in ultimii 5 ani, insotite de minim 3 certificari de buna executie, in original, pentru cele mai importante executii de lucrari, din care una in domeniul sanitar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
FINANCIAR
70%
Descriere:
2.
TEHNIC
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
12626/28.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2007 12:00
Locul: LA SEDIUL SPITALULUI JUDETEAN DEVA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE SI IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL ALBA IULIA
Adresa postala: I.C. BRATEANU NR 1, Localitatea: ALBA IULIA, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR 6 SEC 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.Tel.0213104641, Fax: Tel.0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI JUDETEAN DEVA
Adresa postala: 22 DECEMBRIE NR. 58, Localitatea: DEVA, Cod postal: 330084, Romania, Tel.0254228711, Fax: 0254228711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer