Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE, CONSOLIDAREA SI AMENAJAREA SEDIULUI JUDECATORIEI GHEORGHENI


Anunt de participare numarul 59912/28.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. SZASZ ENDRE nr. 6, Localitatea: Miercurea-Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Punct(e) de contact: Tunde Pascarel, Tel.0266-313236, Email: [email protected], Fax: 0266-313236, Adresa internet (URL): www.just.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC G STUDIO SRL
Adresa postala: STR. LIVIU REBREANU, NR.7, Localitatea: MIERCUREA CIUC, Cod postal: 530130, Romania, Tel.0266317164, In atentia: ISTVAN SILLO, Email: [email protected], Fax: 0266317164
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC G STUDIO SRL
Adresa postala: STR. LIVIU REBREANU, NR.7, Localitatea: MIERCUREA CIUC, Cod postal: 530130, Romania, Tel.0266317164, In atentia: ISTVAN SILLO, Email: [email protected], Fax: 0266317164
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
TRIBUNALUL HARGHITA
Adresa postala: SZASZ ENDRE, NR.6, Localitatea: MIERCUREA CIUC, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266313236, In atentia: PASCAREL TUNDE, Email: [email protected], Fax: 0266310145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE, CONSOLIDAREA SI AMENAJAREA SEDIULUIJUDECATORIEI GHEORGHENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: JUDECATORIA GHEORGHENI, STR. KOSSUTH LAJOS, NR.46,
localitatea GHEORGHENI, judetul HARGHITA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul cuprinde lucrari de reparatii capitale, consolidari siamenajari executate la cele trei corpuri de cladire existente , avand aria construita totala de 1183, 98 mp si aria desfasurata totala de 2182, 15 mp.
Corpul principal si corpul secundar au doua nivele ( parter ti etaj ), de care este lipita centrala termica.Categoriile de lucrari care vor fi executate la celedoua corpuri de cladiresunt urmatoarele: -inlocuirea integrala a invelitorii din tigla , a jgheaburilor si burlanelor la cele doua corpuri de cladire existente;
-schimbarea finisajelor pardoselii;
-schimbarea tamplariei interioare si exterioare;
-inlocuirea tencuielilor exterioare si interioare;
-refacerea integrala a vopsitoriilor interioare si exterioare , inclusiv a elementelor ornamentalede pe fatade;
-realizarea trotuarului de protectie la corpul de cladire din curte;
-realizarea unui planseu din beton armat si amenajarea spatiului podului la corpul de cladire din curte;
-amenajarea unor grupuri sanitare pentru public inclusiv pentru persoanele cu handicap cu acces din curte;
-inlocuirea integrala a instalatiilor interioare: electrice, sanitare si de incalzire centrala , precum si a instalatiilor edilitare exterioare;
-imbunatatirea functionalitatii prin crearea celei de a doua sali de sedinta , crearea a trei camere pentru arestati cu grupuri sanitare proprii, se schimba destinatia unor incaperi si se fac unele recompartimentari.
De asemenea se schimba zonarea celor doua instante (judecatorie si parchetcare in prezent functioneaza in spatii alaturate ) , astfel se imbunatatesc conexiunile intre functiuni si se realizeaza separarea fluxurilor de circulatie ;
-crearea unui nou acces la fatada principala pentru public;
-modernizarea centralei termice existente prin trecerea de la combustibil solid ( lemn )la gaz metan;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Tribunal (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CONSTRUCTII
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 000, 000 si 3, 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PT. PARTICIPARE: 10.000 LEI-SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% DIN VALOAREA TOTALA A CONTRACTULUI FARA TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DIN BUGETUL DE STAT-MINISTERUL JUSTITIEI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
-SE EXECUTA SUB EXPLOATARE-ATESTAREA AGETULUI ECONOMIC DE CARTE OFICIUL NATIONAL AL MONUMENTELOR ISTORICE PENTRU EXECUTAREA DE LUCRARI DE CONSTRUCTII ASUPRA MONUMENTELOR ISTORICE
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12A Declaratie privind eligibilitatea
Formular 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
Certificat de atestarefiscala privind plata taxelor si impozitelor emis de Directia Generala a Finantelor Publice Certificat de inregistrarede la Oficiul Registrului Comertului Camera de Comert (copie)
Certificat constatator emis de OficiulRegistruluiComertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din 2007 si 2008-sem.I vizat si inregistrat la organele competente
Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari
Cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 ani
Cerinta minima: realizarea unei cifre anuale de afaceri pe anul 2007 de minim 2.700.000 RON .
In caz de asociere este conditie obligatorie pentru fiecare agent economic in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generalaminim120%. Solvabilitate patrimoniala minim 35%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestareaagentuluieconomicde catreOficiul National al Monumentelor Istorice pentru executarea de lucrari de constructii asupra monumentelor istorice cerinta obligatorie in conformitate cuLegea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice .
Formular 20 Date privind experienta similara in realizarea lucrarilor de reparatii cladiri in ultimii 5 ani.Orice referire la un contract incheiat trebuie insotita de recomandare de la acel beneficiar
Cerinta minima: incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani de lucrari de constructii si amenajari iar in ultimii 3 ani lucrari la cladiri monumente istoricein valoare de3.000.000 RON, , sau a maxim 2 contracte cumulate.Recomandari de la alti beneficiari (cel putin 1 recomandare).
Formular 21 Declaratie privind dotari tehnice specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport, statii de betoane, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul/candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului,
Formular 22 Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate autorizat pentru efectuarea lucrarilor de reparatii la cladiri declarate monumente istorice , numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Pentru ultima categorie de personal se va prezenta si C.V.
Cerinta minima: Obligativitatea prezentarii documentatiei privind sistemul propriu de conducere si asigurarea calitatii (de exemplu ISO 9001, 14001, 18001)
Cerinta minima: Certificat CPF Controlul Productiei Asigurarea personalului calificat pentru conducerea si asigurarea calitatii in constructii, conform L10/1995.
Formular 19 Lista privind subcontractanti
Cerinta minima: obligativitatea prezentarii (daca este cazul) a listei cuprinzand subcontractantii, a acordurilor de subcontractare, precum si a formularelor de la punctele IV.2 si IV.4 completate si de catre acesta daca valoarea lucrarilor este egala sau depaseste 10% din valoarea totala ofertata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
planul calitatii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: numarar la casieriaSC G STUDIO SRL
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2008 12:00
Locul: TRIBUNALUL HARGHITA, CAM.113
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
participantii ofertantului pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, COD POSTAL 030084, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul; de depunere a contestatiei este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostiinta de carte contestatori despre actul autoritatii contractante pe acre acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer