Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale imobil situat in str. Dinu Vintila nr.10, sector 2, Bucuresti


Anunt de participare numarul 101051/28.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 0929 Bucuresti
Adresa postala:  str.Franceza nr.48-50 Bucuresti sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030105, Romania, Punct(e) de contact:  MITAN OANA, Tel. 0213144324, Email:  [email protected], Fax:  0213134388;4106117, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale imobil situat in str. Dinu Vintila nr.10, sector 2, Bucuresti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Dinu Vintila nr.10, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii capitale imobil situat in str. Dinu Vintila nr.10, sector 2, Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 8, 441, 596.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare-100000 lei, garantie de buna executie-10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata in cazul in care a fost declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din ordonanta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale, Certificat de cazier fiscal, Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe l?a Tribunalul Teritorial, Certificat de ?registrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe l?a Tribunalul Teritorial, Documente care dovedesc o forma de ?egistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?conformitate cu prevederile din tara ?care ofertantul este rezident, ?limba ?care au fost emise, ?otite de o traducere autorizata a acestora ?limba rom?. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor. ? cazul ?care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea ?egistrarii trebuie sa fie cu celmult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil ?ocmit la 31.12.2009, Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2007-2009). Nu vor fi acceptati ofertantii din ale caror documente rezulta ca cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani este mai mica de 10.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista lucrarilor executate ?ultimii 5 ani, completata ?conformitate cu formularul 12F.Lista trebuie sa contina si informatii privind ?eplinirea si finalizarea a cel putin unui contract de executie similar, ?valoare de minim 2.500.000 lei.Cel putin o recomandare sau un document constatator emis pentru lucrarile declarate ?lista. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt ?eplinite de subcontractanti si specializarea acestora, ?otita si de acordurile de subcontractare. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?eplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - formularul 12I, ?reuna cu CV-urile personalului de conducere, precum siale personalului responsabil pentru ?eplinirea contractului de achizitie publica. Pentru responsabilul /responsabilii tehnic/tehnici cu executia si pentru personalul responsabil cu calitatea ?constructiise va/vor prezenta, documentul/documentele de atestare, ?termen de valabilitate. Lista cu personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate, precum si persoanele responsabile pentru ?eplinirea contractului – Lista personal cheie.Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent privind sistemul de management al calitatii. Certificat de conformitate cu standardul SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent privind sistemul de management al mediului. Certificat de conformitate cu standardul SR OHSAS 18001/2008 sau echivalent privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale. Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii stipulate prin legislatia muncii ?Rom?a.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Detalii privind organizarea etapei de licitatie electronica se regasesc in documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 11:00
Locul: Bucuresti, str. Franceza nr.48-50, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor ce vor prezenta imputernicire scrisa in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor sau la instanta judecatoreasca competenta
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3321240, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.265^2 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 0929 Bucuresti
Adresa postala:  str. Franceza nr.48-50, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030105, Romania, Tel. 021/3144324, Fax:  021/3134388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2010 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer