Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE JUDECATORIA STREHAIA


Anunt de participare numarul 98916/27.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL MEHEDINTI
Adresa postala: BD.CAROL I NR.14, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Punct(e) de contact: TRIBUNALULMEHEDINTI, Tel.0252208207, In atentia: DULCEA ELISABETA, Email: [email protected], Fax: 0252314666, Adresa internet (URL): DROBETA TURNU SEVERIN, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
TRIBUNALUL MEHEDINTI
Adresa postala: B-DUL CAROLI, NR.14, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220234, Romania, Punct(e) de contact: TRIBUNALUL MEHEDINTI, Tel.0252208207, In atentia: D-nei Man.Ec.Dulcea Elisabeta, Email: [email protected], Fax: 0252314666, Adresa internet (URL): elisabeta_dulcea @just.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
TRIBUNALUL MEHEDINTI
Adresa postala: B-DUL CAROLI, NR.14, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220234, Romania, Punct(e) de contact: TRIBUNALUL MEHEDINTI, Tel.0252208207, In atentia: D-nei Man.Ec.Dulcea Elisabeta, Email: [email protected], Fax: 0252314666, Adresa internet (URL): elisabeta_dulcea @just.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE JUDECATORIA STREHAIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: JUDECATORIASTREHAIA, B-DUL Republicii, nr.201
LOC. STREHAIA
JUDETULMEHEDINTI
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII CAPITALE JUDECATORIA STREHAIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARIDE REPARATII CAPITALE SEDIU JUDECATORIE STREHAIA CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare43000 lei , Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului faraTVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la Bugetul de Stat prin ordonatorul principal de credite- MJ
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oriceformade asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia privind eligibilitatea
-documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurarisociale catre bugetulgeneral consolidat si catre bugetul local la 31.03.2010(cerificate de atestare fiscala emise de organele competente)
- certificat constataor (in original sau copie legalizata) eliberat de ORC
-certificat de inregistare ca persoana juridica emis de ORC -fotocopie cerificata penru conformitatecu originalul , semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CA medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 4300000 lei (1201050Euro)- fisa de informatii generale
- bilanturile contabile aferente anilor 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada incheierii si indeplinirii (finalizarii) in ultimii 5 ani a cel putin un contract al acrui obiect a fost executia de lucrari similare si care a avut o valoarea , fara TVA, egala sau mai mare decat 858000 lei (239651 Euro)-Se va considera lucrare similara acel obiectiv de investitie de amploarea si complexitatea celui ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
-declaratie referitoare la utiljele , instalatiile si echipamentele tehnice
- declaratie privind peronalul tehnic de specialitate-declaratie cuprinzand informatii referioare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanlului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie de lucrari.
-recomandari cu califiactivul "Foarte bun" din partea a 2 beneficiari pentru 2 din cele mai importante lucrari nominalizate
- autorizatie eliberata de catre Inspectorarul de Politiepentru executia instalatiilor de efractie- autorizatie eliberata de catre Inspectoratul pentruSituatii de Urgenta pentru executia instalatiilor de detectie si alarmare la incendiu- autorizatie eliberata de CEZ Electrica pentru executia instalatiilorde curent electricinterioare- autorizatieISCIR pentru montare cazane sub presiune.
- grafic fizic si valoric de executia a lucrarilor
-certificat ISO 9001
-certificat ISO 14001
-certificat ISO 18001
- declaratiaprivind calitatea de participant laprocedura de licitatie
- declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca obiectivul de investitie va fi realizat in maxim 20 luni
- declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca perioada de garantie debuna executie acordatalucrarii este de maxim 36 luni.
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
- lista cprinzand subcontractantii si datele de recunoastere ale subcontractantilor insotita de acordurile de subcontractare la incheierii contractului .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2010 12:30
Locul: TRIBUNALUL I MEHEDINTI , B-dul Carol I, Nr.14 , Drobeta Turnu Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta recomanda ofertantilor sa viziteze amplasamentul lucrarilor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2010 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer