Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE JUDECATORIA VINJU MARE


Anunt de participare numarul 98926/27.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL MEHEDINTI
Adresa postala: BD.CAROL I NR.14, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220099, Romania, Punct(e) de contact: TRIBUNALULMEHEDINTI, Tel.0252311506, In atentia: Man.Ec.Dulcea Elisabeta, Email: [email protected], Fax: 0252314666, Adresa internet (URL): DROBETA TURNU sEVERIN, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
TRIBUNALUL MEHEDINTI
Adresa postala: B-DUL CAROL I , NR.14, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220234, Romania, Punct(e) de contact: TRIBUNALUL MEHEDINTI, Tel.0252208207, In atentia: Man.Ec.Dulcea Elisabeta, Email: [email protected], Fax: 0252314666, Adresa internet (URL): [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
TRIBUNALUL MEHEDINTI
Adresa postala: B-DUL CAROL I , NR.14, Localitatea: DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal: 220234, Romania, Punct(e) de contact: TRIBUNALUL MEHEDINTI, Tel.0252208207, In atentia: Man.Ec.Dulcea Elisabeta, Email: [email protected], Fax: 0252314666, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: JUSTITIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE JUDECATORIA VINJUMARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judecatoria Vanju Mare, Str.Viilor , nr.8 ,
Loc.Vanju Mare, Mehedinti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII CAPITALE JUDECATORIA VINJUMARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reparatii capitale sediu Judecatorie Vj.Mare conform specificatiilor din caietul de sarcinI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 401, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 39000 leiGarantia de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la Bugetul de Stat prin ordonatorul principal de credite-MJ.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice forma de asociere conform art.44 din OUG34/2006 , cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratieprivind eligibilitatea-documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
- dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari socialecatre bugetul general consolidat si catre bugetul local la 31.03.2010(certificate de atestare fiscala emise de organele competente)
- certificat constatator (in original sau copie legalizata) eliberat de ORC
- certificat de inregistrare ca persoana juridica emis deORC- fotocopie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CA medie anuala pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 3900000 lei( 1089325 Euro)
-fisa de informatii generale
-bilanturile contabile aferente anilor 2007, 2008, 2009 vizate si inregistrare de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- dovada incheierii si indeplinirii (finalizarii) in ultimii 5 ani acel putin un contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare si care a avut o valoarea fara TVA egala saudecat 773000 lei(215910 Euro)Se va considera lucrare similara acel obiectiv de investitie de amploarea si complexitatea celui ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie.
-declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
-declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice-declaratie privind personalul tehnic de specialitate.
- declaratie cuprinzand informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si alte persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de executie de lucrari.
- recomandari cu calificativul "Foarte bun" din partea a 2 beneficiari pentru 2 din cele mai importante lucrari nomimalizate
- autorizatie eliberata de Inspectoratul dePolitiepentru executia instalatiilor de efractie.
- autorizatie eliberata deInspectoratul pentru Situatii de Urgenta pentru executia instalatiilor de detectie si alarmare la incendiu
-autorizatie eliberatade CEZ Electrica pentru executia instalatiilor de curent electric interioare.
- autorizatie ISCIR pentru montare cazane sub presiune.
-grafic fizic si valoric de executie a lucrarilor
-certificat ISO 9001
-certificat ISO 14001
-certificat ISO 18001
- declaratie privind calitatea de participant la procedura de licitatie
- declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca obiectivul de investitie va fi realizat in maxim 20 luni
- declaratie pe propria raspundere a ofertantului ca perioada de garantie a lucrarilor de buna executie acordata lucraii este de maxim 36 luni.
INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII
- lista cuprinzand subcontractantii si datele de recunoastere ale subcontractantilor insotita de acordurile de subcontractare la data incheierii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2010 12:30
Locul: Tribunalul MEHEDINTI, B-dul Carol I, Nr.14, Drobeta Turnu Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta recomanda ofertantilor sa viziteze amplasamentul lucrailor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2010 18:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer