Licitatie Publica - Reparatii Capitale la Compartimentul de Primire Urgente ( C.P.U).
Anunt de participare numarul 32289/13.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE COPII BOTOSANI
Adresa postala: BOTOSANI B-dul M. EminescuNr. 16, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710080, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI MURARIU, Tel.0231 / 582290, Email: [email protected], Fax: 0231 / 582108, Adresa internet (URL): Spitalul de Copii Botosani, B-dul M.Eminescu, nr.16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii Capitale la Compartimentul de Primire Urgente( C.P.U).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Spitalul de Copii Botosani,
B-dul M.Eminescu, nr.16
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii Capitale la Compartimentul de Primire Urgente( C.P.U), la elemente de zidarie, instalatii termice , electrice, elemente de acoperis, zugraveli, vopsitorii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215000-7 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii sociale si sanitare, de crematorii si de toalete publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt prevazute in Caietul de Sarcini.
Valoarea estimata fara TVA :840336 RON
Valoarea estimata fara TVA: 840, 336RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea suplimentarii cu maximum 45%.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu se solicita garantie de participare.Garantia de buna executie este de 5%din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri de la Bugetul de Stat prin bugetul M.S.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii grupului de ofertanti carora li s-a atribuit contractul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, conf.art.181-183 din O.U.G.34/2006, completarea formularelor conform documentatiei de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 30.06.2007 vizat de organele de resort;cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea cerintelor mentionate.
1) O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari ce vor contine valori , perioada si locul executiei, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari.
2) Declaratii care contin informatii privind numarul mediu in ultimii 3 ani al personalului angajat conform art.188(detaliu in documentatia de atribuire)
3) Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic, mijloace de transport, laboratoare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.10.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar la casieria unitatii sau ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2007 10:00
Locul: Spitalul de Copii Botosani, B-dul.M.Eminescu, nr.16 - sala de rapoarte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si adjudecare si o persoana autorizata din partea fiecarui ofertant.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C.N.S.C.
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104642, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani
Adresa postala: B-dul.M.Eminescu, nr.60, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710090, Romania, Tel.0231/511739, Fax: 0231/511739
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la C.N.S.C. in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Copii BOTOSANI
Adresa postala: B-dul M.Eminescu, nr.16, BOTOSANI, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710080, Romania, Tel.0231/582290, Email: [email protected], Fax: 0231/582108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 14:27