Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale la CRRN Balaceanca


Anunt de participare numarul 65732/06.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ILFOV
Adresa postala: Sos.Afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Voluntari, sos.Afumati, nr.94-96, jud.ilfov, Tel.021/369.58.89, In atentia: Mihai Constantin, Email: [email protected], Fax: 021/369.58.88, Adresa internet (URL): www.prrotectiacopilului.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale la CRRN Balaceanca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: C.R.R.N. Balaceanca, comuna Cernica, sat Balaceanca,
str. Garii, nr.56-58, judetul Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrari de modernizare si reparatii capitale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
C.R.R.N. Balaceanca lucrari de modernizare si reparatii capitale
Valoarea estimata fara TVA: 1, 858, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 33.162 lei; garantia de buna executie este de 5% dinvaloarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesar sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna estedeclarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie ca ofertantul / candidatul nu a fost condamnat in ultimii 5 ani prin hotarare
definitiva a unei instante judecatorestiDeclaratie ca ofertantul/ candidatul nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181
din OUG nr.34/2006Dovada indeplinirii obligatiilor de plata: Certificat de atestare fiscala valabil la data
deschiderii ofertelor, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale valabil la data deschiderii ofertelor .Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: Certificat de inmatriculare,
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimii trei ani 2005, 2006, 2007 (copie bilant) inregistrat la administratia financiara ;Declararea cifrei de afaceri; media acesteia pe ultimii 3 ani sa fie minimum 2.500.000 lei;Scrisoare de bonitate bancara;Informatii privind situatia financiara (elemente privind evolutia bonitatii financiare, elemente privind capacitatea financiara) calculate conform bilanturilor contabile
anuale pe ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani si certificate de buna executie;Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si utilaje in vederea indeplinirii
contractului;Declaratii referitoare la personalul de specialitate pentru asigurarea controlului
calitatii ;Informatii referitoare la pregatirea profesionale a personalului de conducereEfectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 aniDeclaratie privind protectia munciiExperienta similaraScrisoare de recomandare (minim 3 de la lucrari similare)Informatii privind subcontractantii, daca este cazulInformatii generale asupra firmei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15.615/02.10.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.11.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 18:00
Locul: Locul: Voluntari, sos.Afumati, nr.94-96, judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Splaiul Independentei, nr.5, sect.4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.76, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272, alin. 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Ilfov
Adresa postala: str. Afumati, nr.94-96, judetul Ilfov, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021.369.58.89, Email: [email protected], Fax: 021.369.58.88
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2008 17:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer