Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale la scoala Madarjesti si construire gradinita noua, sat Madarjesti, Comuna BALTATI, Judetul Iasi


Anunt de participare numarul 35473/09.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BALTATI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BALTATI)
Adresa postala: com.BALTATI, jud.IASI, nr.112, ,Localitatea: Baltati, Cod postal: 707025, Romania, Punct(e) de contact: DUMITRU-DIONISIE LAZARICA, Tel.0232717333, Email: [email protected], Fax: 0232717333
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale la scoalaMadarjesti si construire gradinita noua, sat Madarjesti, Comuna BALTATI, Judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Reparatii capitale la scoalaMadarjesti si construire gradinita noua, sat Madarjesti, Comuna BALTATI, Judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reparatii capitale la scoalaMadarjesti si construire gradinita noua, sat Madarjesti, Comuna BALTATI, Judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SE VA INCHEIA UN CONTRACT PENTRU TOATA LUCRAREA
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 10.000 ron. Garantia se v-a constitui cu OP in contul Primariei deschis la Trezoreria TG.FRUMOS. RO07TREZ4085040XXX000096
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Hotararea de Guvern numarul 1262/18.09.2006 Plata se va face cu un avans de 20%-30% restul platilor fiind efectuate la etape de lucrari conform contractului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalenteCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalSe solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat cat si la bugetul local
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completarea formularului 12A-Declaratie de eligibilitate si a formularului 12B privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniBilantul pe ultimii 3 ani.Balanta de verificare luna curenta.Asigurarea riscului profesional.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani minim 3.000.000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani: se completeaza formularul 12FNumarul mediu de salariati pe ultimii 3 ani: se solicita completarea formularului 12IExperienta similara minim 3 recomandari : se completeaza formularul-se completeaza anexa la formularul 12F; se completeaza fise distincte pentru fiecare contract in parte, care vor fi confirmate, la cererea comisiei de evaluare, prin prezentarea contractului de antrepriza sau subantrepriza precum si prin procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor.Formularul 12G-Declaratie privind partile din contrat care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-daca este cazul.Formularul 12H-Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa oferta tehnica cu cv-urile si contractele de munca pentru personalul de specialitate, aceasta fiind conditie care stabileste punctajul ofertei-capacitate profesionala.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta ce mai avantajoasa
60%
Descriere:
2.
Timp de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: CAIETUL DE SARCINI SE PLATESTE LA CASERIA PRIMARIEI BALTAI COM BALTATI JUD IASI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 04.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2007 12:00
Locul: LA SEDIU PRIMARIEI BALTATI COM. BALTATI JUD.IASI ( IN SALA DE SEDINTE )
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI SI PERSOANELE IMPUTERNICITE DE SOCIETETILE PARTICIPANTE LA LICITATIE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se pot obtine de la sediul primariei Baltati comuna Baltati, judetul Iasi, persoana de contact Dionisie Lazarica Dumitru tel: 0232 717333; 0743 321 891
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3 , Localitatea: BUCURESTI , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. 0213104641 , Email: [email protected] , Fax: 0213104642 , Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro .
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL IASI
Adresa postala: Adresa postala: STR.ANASTASIE PANU NR 25 TEL: 0232260600FAX: 0232255907 E-mail: [email protected] Adresa Internet: [email protected] , Cod postal: 700024, Localitatea: IASI, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232260660, Email: [email protected], Fax: 0232217808, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Firmele participante la licitatie pot depune contestatie in termen de 7 zile de la data anuntului ofertei castigatoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA BALTATI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI BALTATI) JUD.IASI
Adresa postala: Adresa postala: com.BALTATI, jud.IASI, nr.112, , Localitatea: Baltati , Cod postal: 707025 , Romania , CONSILIER JURIDIC EDUARD CONESCU, Tel. 0232717333 , Email: [email protected] , Fax: 0232717333www.baltati-iasi.ro, Localitatea: com.BALTATI, Cod postal: 707025, Romania, Tel.0232717333, Email: [email protected], Fax: 0232717333, Adresa internet (URL): www.baltati-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2007 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer