Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii Capitale la Scoala din localitatea Cadea


Anunt de participare numarul 40907/22.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Sacuieni (Primaria Orasului Sacueni Bihor)
Adresa postala: str. Libertatii nr1, Localitatea: Sacueni, Cod postal: 417435, Romania, Punct(e) de contact: Akos-Sandor Wilhelm, Tel.0259-352194, Email: [email protected], Fax: 0259-352195, 0259352196, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii Capitale la Scoala din localitatea Cadea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc. Cadea, jud. Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa reparatii Capitale la Scoala din localitatea Cadea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 254, 395RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 122645 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin virament bancar din bugetul local al Primariei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 di OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetulGeneral consolidat si bugetul local la data de 31.07.2007 sau o data ulterioara acesteia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil sau extrase pe anii 2004, 2005 si 2006.Se va prezenta o declaratie privind cifra medie de afacere pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui sa demonstreze ca a inregistrat profit in perioada respectiva. Daca ofertantul nu a inregistrat profit in vreunul din acesti ani, urmeaza sa fie descalificat. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de cel putin 6084798 lei, incadrarea sub aceasta suma duce la descalificarea imediata a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta o lista a lucrarilor (relevante) executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie.Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune.Se va prezenta o declaratie referitoare la instalatiile, utilajele sau echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contratului de executie lucrari.Se va prezenta certificatul ISO 9001/2001, certificatul ISO 14001, precum si OHSAS 18001 (sub forma de Certificat, in curs de certificare, sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba executat in ultimii 5 ani lucrari similare in valoare cumulata de 19.000.000 lei (constructii civile) din care cel putin una cu valoarea de 14 750 000 lei. Lucrarile executate trebuie sa fie predate catre beneficiar fara obiectiuni. Neprezentarea documentelor din care sa reiasa faptul ca ofertantul indeplineste conditia de calificare (copie contract de executie de lucrari, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, recomandare de la beneficiar) atrage dupa sine descalificarea ofertantului. Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca poate dispune de echipamente tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Neprezentarea acestei declaratii atrage dupa sine descalificarea ofertantului in cauza. Lipsa certificatelor ISO si OHSAS atrage dupa sine descalificarea ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
Program de asigurare a calitatii
15%
Descriere:
3.
Termenul de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: In cash la caseria Primariei.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.02.2008 13:00
Locul: Sediul Primariei (str. Libertatii nr. 1), sala de sedinta.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Sacueni
Adresa postala: str. Libertatii nr. 1, Localitatea: Sacueni Bihor, Cod postal: 417435, Romania, Tel.0040259352194, Email: [email protected], Fax: 0040259352195, Adresa internet (URL): www.sacueni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.12.2007 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer