Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE LA SPITALUL DE PSIHIATRIE CRONICI SIRET 2009


Anunt de participare numarul 82415/17.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul de Psihiatrie Cronici Siret
Adresa postala: Str. 9 Mai, nr. 3, Localitatea: Siret, Cod postal: 725500, Romania, Punct(e) de contact: 9 Mai nr. 3, Tel.0230280061, In atentia: Daniel Gavrilet 0742.244.770, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0230280061, Adresa internet (URL): www.psihiatriesiret.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE LA SPITALUL DE PSIHIATRIE CRONICI SIRET 2009
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: oras Siret judetul Suceava
1. str Carpati nr. 3
2. str. 9 Mai nr.3
3. str. Transilvaniei nr.6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Spitalul de Psihiatrie Cronici Siret , doreste sa execute reparatii capitale , recomaprtimentare conform Ord MSP 914/2006 , extindere cladiri , pentru cele trei sectii Cronici 1(str Carpati nr. 3) Cronici 2 (str 9 Mai nr.3)Cronici 3 (str Transilvaniei nr.6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform 2009 Devize.pdf atasat
Valoarea estimata fara TVA: 6, 134, 450RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.08.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 50.000 ron prin scrisoare de garantie bancara , garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateIn conformitate cu DA atasata. Fisa privind informatii generale despre ofertant Formular B1Declaratie privind eligibilitatea Formular 12ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 Formularul 12BDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12CCertificat de atestare fiscala emis de organul fiscal de stat competentCertificat de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice localeCertificat constatator emis de oficiul teritorial al Registrului Comertului cod CAEN 2008:4120 Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentialeCertificat de inregistrare fiscala - copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe anii 2006, 2007 si 2008 in domeniul constructiilor-montaj care sa fie de minim 18.000.000 lei FORMULAR NR. B1
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala pe anii 2006, 2007 si 2008 in domeniul constructiilor-montaj care sa fie de minim 18.000.000 lei FORMULAR NR. B1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In conformitate cu DA atasata.Experienta similara Formular 12 F, Anexa 1 la Formular 12 F si anexa 2 la Formular 12 F dovada ca in 5 ani au executat contracte de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata a carui valoare cumulata de executie sa fie de minim 3.000.000 lei.Personal de specialitate FORMULARUL 12I. SI ANEXA LA FORMULARUL 12I
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a contractelor de executie pentru lucrari similare de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea licitata a caror valoare cumulata de executie sa fie de minim 3.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara - Pret
65%
Descriere: Oferta financiara - Pret
2.
Programul Calitatii
20%
Descriere: Programul Calitatii
3.
Durata de executie
10%
Descriere: Durata de executie
4.
Perioada de garantie
5%
Descriere: Perioada de garantie (minim 24 luni)
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.11.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2009 16:00
Locul: Spitalul de Psihiatrie Cronici Siret , strada 9 Mai nr. 3 Siret/Suceava , Birou Manager
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor , observatori UCVAP , reprezentanti imputerniciti ai fertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: +4 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL SUCEAVA - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr.62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 725000, Romania, Tel.(+4)/230-216321, Fax: (+4)0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiler juridic Spitalul de Psihiatrie Cronici Siret
Adresa postala: str 9 Mai nr 3, Localitatea: Siret, Cod postal: 725500, Romania, Tel.0230-280061, Fax: 0230-280551
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2009 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer