Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE LA STRAZI IN MUNICIPIUL ALBA IULIA (proiectare + executie)


Anunt de participare numarul 108037/20.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ALBA IULIA
Adresa postala:  Alba Iulia, strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Punct(e) de contact:  COSMIN BUZGURE, Tel. 0258811993, Email:  [email protected], Fax:  0258811993, Adresa internet (URL):  www.apulum.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE LA STRAZI IN MUNICIPIUL ALBA IULIA (proiectare + executie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Cartierele Barabant si Oarda de Sus din municipiul Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII CAPITALE LA STRAZI IN MUNICIPIUL ALBA IULIA (proiectare + executie) :
LOT 1: STR.MURESULUI, STR.MACESULUI ? CARTIER BARABANT
LOT 2: CONSOLIDARE STR.VICTORIEI IN ZONA IMOBILULUINR.59 ? CARTIER OARDA DE SUS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
REPARATII CAPITALE LA STRAZI IN MUNICIPIUL ALBA IULIA (proiectare + executie) :
LOT 1: STR.MURESULUI, STR.MACESULUI ? CARTIER BARABANT
LOT 2: CONSOLIDARE STR.VICTORIEI IN ZONA IMOBILULUINR.59 ? CARTIER OARDA DE SUS
Valoarea estimata fara TVA: 6, 015, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 45.500 lei ? pentru lotul 1 si 14.700 lei ? pentru lotul 2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte surse constituite conform legii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUGR nr.34/2006;Prezentare certificate constatatoare privind indeplinirea obliga?iilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale; Declaratie privind calitatea de participant la procedura ; Certificat constatator emis de Oficiul registrului valabil la data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Informatii privind situatia economico-financiara; Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare decat 9.000.000 lei sau echivalentul in euro, 2.110.892, 20 EURO pentru LOTUL 1 si mai mare decat 2.939.260 lei sau echivalentul in euro, 689.384, 55 EURO? pentru LOTUL 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii5 ani; Experienta similara; Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile; Informatii privind personalul tehnic de specialitate; Informatii privind subcontractantii; Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, ISO 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: valoarea cumulata a maximum trei contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani va fi egala sau mai mare decat: 4.500.000 lei, respectiv 1.055.446, 10 EURO ? pentru LOTUL 1 si 1.400.000 lei, respectiv 328.361, 00 EURO?pentru LOTUL 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
57203
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.10.2010 11:00
Locul: Primaria municipiului Alba Iulia, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai ofertantilor si membri ai comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala:  strada I.I.Bratianu, nr.1, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510118, Romania, Tel. 0258810289, Fax:  0258810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform articolului 256^2 din OUGR nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Juridic Contencios - Primaria Alba Iulia
Adresa postala:  strada Calea Motilor, nr.5A, Localitatea:  Alba Iulia, Cod postal:  510134, Romania, Tel. 0258811993, Fax:  0258811993
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2010 08:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer