Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE LA TRANSFORMATORUL DE PUTERE TTUS-FS 16 MVA


Anunt de participare (utilitati) numarul 17245/01.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FILIALA PENTRU REPARATII SI SERVICIIHIDROSERV CLUJ S.A.
Adresa postala: STR. TABEREI, NR. 1A, JUDETUL CLUJ, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN MIC, Tel.0264 207704, Email: [email protected], Fax: 0264 426736, Adresa internet (URL): www.hidroservcj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REPARATII CAPITALE LA TRANSFORMATORUL DE PUTERE TTUS-FS 16 MVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: CHE REMETI, COMUNA BULZ, LOCALITATE REMETI - VALEA BISERICII, JUD BIHOR (103 KM DE CLUJ)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTAREA UNEI LUCRARI DE REPARATII CAPITALE LA TRANSFORMATORUL DE PUTERE TTUS-FS 16 MVA 110/22kV, SERIA NR. 95799/1974 DIN STATIA DE 110/20 kV DE LA C.H.E. REMETI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a transformatoarelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
UN TRANSFORMATOR DE PUTERE TTUS-FS 16 MVA
Valoarea estimata fara TVA: 275USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 2700 RON N(1350 PR. IMM-uri)(valabila 60 de zile); Garantia de buna executie in valoare de 7% din pretul contractului , fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere. Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori, numai daca oferta comuna este stabilita castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar sau declaratie privind eligibilitatea (formular 12A, Ord ANRMAP 155/2006); Certificat emis de Registrul Comertului, si formular 12B din Ord. 155 al ANRMAP (neincadrarea in art.181/OUG 34/2006); Comfirmarea platii taxelor locale si a impozitelor la bugetul consolidat, valabile la data deschiderii ofertelor;persoane fizice/ juridice romane-Certificat emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa tribunalele teritoriale (inregistrarea, obiectul de activitate), atestat ANRE; persoane fizice/ juridice straine -documente care dovedesc orice forma de apartenenta d.p.d.v. profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2006 - vizat si inregistrat de organele competente ; cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - valoare minima impusa 8.000.000 lei ( 4.000.000 lei pentru IMM-uri); indicatorul procentual al lichiditatii generale mai mare de 100 % ; indicatorul procentual al solvabilitatii patrimoniale mai mare de 30 %.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu echip. tehnic, utilaje, mijl de trasnport, laboratoare si mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze; Lista cu lucrari similare pt.transf cu Pn mai mare de 10 MVA (MIN. 3);(min 3 contracte/min 3 recomandari din partea altor beneficiari care sa precizeze moidul de indeplinire a obligatiilor contractuale); certific. sistemului calitatii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Caracteristici tehnice
10%
Descriere:
3.
Termen de executie
10%
Descriere:
4.
Perioada de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate obtine in baza unei solicitari scrise si se achita cu numerar depus la casieria S.C. Hidroserv S.A. Cluj, OP,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.07.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.07.2007 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante S.C. Hidroserv S.A. Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP si imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431063
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
OUG 34/2006, art.272(2) in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SLUR - Birou Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Taberei nr. 1 A, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400512, Romania, Tel.0264-207767, Fax: 0264-426736, Adresa internet (URL): www.hidroservcj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2007 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer