Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale, modernizare si refunctionalizare sediul Judecatoriei Rupea


Anunt de participare numarul 59236/22.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BRASOV
Adresa postala: B-dul 15 NOIEMBRIE 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul economico-financiar si administratival Tribunalului Brasov, Tel.0268415035, 419615-348, Email: [email protected], Fax: 0268418054
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie, nr. 45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul economico-financiar si administrativ alTribunalului Brasov, Tel.0268415035, 419615-348, Email: [email protected], Fax: 0268418054
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie, nr. 45, mansarda, cam.89, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul economico-financiar si administrativ alTribunalului Brasov, Tel.0268415035, 419615-348, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie, nr. 45, mansarda, cam.89, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul economico-financiar si administrativ alTribunalului Brasov, Tel.0268415035, 419615-348, Email: [email protected], Fax: 0268418054
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale, modernizare si refunctionalizare sediul Judecatoriei Rupea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judecatoria Rupea, str. Republicii, nr. 155-Rupea-Jud.Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari conform specificatiilor din caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.1)
45262300-4-Lucrari de betonare (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45421000-4-Lucrari de tamplarie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reparatii capitale, modernizare si refunctionalizare sediul Judecatoriei Rupea
Valoarea estimata fara TVA: 2, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 24.000 RON, constituita prin scrisoare de garantie bancara si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat prin ordonatorul principal de credite Ministerul Justitiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare conf. art. 44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in art.181 din OUG 34/2006; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local in original sau copie legalizata;
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, certificat de inregistrare ca persoana juridica (copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 1.900.000 lei se solicita bilanturile contabile aferente anilor 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul)
-solvabilitate patrimoniala : min.30%
- lichiditate generala : min. 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie, precum si de procesul-verbal de receptie finala si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-lista de echipamente tehnice si utilaje;
- lista subcontractanti (daca este cazul);
-lista asociati- daca este cazul;
-informatii privind personalul;
- certificat ISO 9001 in constructii si instalatii sau echivalente emise de organisme recunoscute, conform prevederilor legale in vigoare- copie conforma cu originalul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul
80%
Descriere:
2.
Termenul de executie al contractului
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii sau in cont RO 69TREZ1315005XXX000153 la Trezoreria municipiului Brasov, Cod Fiscal 4688540.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.08.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.08.2008 13:00
Locul: Tribunalul Brasov, b-dul 15 Noiembrie nr. 45
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.67 din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul economico-financiar al autoritatii contractante
Adresa postala: Tribunalul Brasov, b-dul 15 Noiembrie, nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268415035, Email: [email protected], Fax: 0268418054
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer