Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE, RECOMPARTIMENTARI, CONSOLIDARI, DOTARI SI EXTINDERE LA SPITALUL CLINIC N.MALAXA


Anunt de participare numarul 111434/16.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC NICOLAE MALAXA
Adresa postala:  SOS.VERGULUI, NR.12, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022441, Romania, Punct(e) de contact:  Camelia Velicu, Tel. 2552656, Email:  [email protected], Fax:  2552656, Adresa internet (URL):  www.spitalmalaxa.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE, RECOMPARTIMENTARI, CONSOLIDARI, DOTARI SI EXTINDERE LA SPITALUL CLINIC N.MALAXA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SPITALUL CLINIC NICOLAE MALAXA Bucuresti, Sos. Vergului, nr.12, sector 2, Cod postal :022441
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII CAPITALE, RECOMPARTIMENTARI, CONSOLIDARI, DOTARI SI EXTINDERE: PROIECTARE, EXECUTIE, DOTARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu prevederile caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 37, 000, 000 si 37, 278, 870RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie participare200000 ron prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o societate de asigurari Garan de buna executie5% din val contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociare / subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de prezentare;2.Declaratia privind calitatea de participant;3.Declaratia privind eligibilitatea;
4.Declaratia privind neincadrarea in prevederile Art 181;5.Certificat de atestare fiscala eliberat de ANAF, din care sa reiasa plata la zi a datoriilor la bugetul consolidat de stat;6.Certificat privind plata impozitelor locale din care sa reiasa plata la zi a datoriilor;7.Certificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului; 8. Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii candidaturii din care sa rezulte codurile CAEN pentru obiectul contractului de achizitie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
9.Formularul de Informatii generale;10.Bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de autoritatile competente;11. Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul);12.Scrisoare din partea unei unitati bancare din care sa rezulte faptul ca ofertantul are acces la resurse reale (sume disponibile in cont, depozite bancare, linii de credit) cu valoare cel putin egala cu 1.000.000 ron, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri;13. Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca, in cazul in care oferta depusa este declarata castigatoare, ofertantul va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare de raspundere profesionala civila in valoare de minim 400.000 ron fara TVA, valabila pe intrega perioada de executie a lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de activitate (2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat 9.000.000 ron.b)Operatorul economic trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de creditconfirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii in cuantum de minim 1.000.000 ron pentru o perioada de minim 6 luni.c)Operatorul economic declarat castigator va trebui sa demonstreze inainte de incheierea contractului ca detine o asigurare de raspundere profesionala civila in valoare de minim 400.000 ron fara TVA, valabila pe intrega perioada de executie a lucrarilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
14.Lista contractelor finalizate de proiectare, pe care le-a executat in ultimii 3 ani;15. Lista contractelor de lucrari finalizate, pe care le-a executat in ultimii 5 ani;16. Lista contractelor de furnizare finalizate, pe care le-a executat in ultimii 3 ani;17.CV-urile echipei;18.Certificate de atestare;19.Minim 3 recomandari pentru specialisti; 20.Contractele de colaborare/ individuale de munca/ prestari servicii;
21.Acordul de participare;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in domeniul: a.proiectarii: in valoare de minim 1.000.000 ron, demonstrabil prin maxim 3 contracte similare finalizate in ultimii 3 ani;b.executiei de lucrari civile: , in valoare de minim 8.000.000 ron, demonstrabil prin maxim 3 contracte similare finalizate in ultimii 5 ani;c.furnizarii de echipamente medicale: in valoare de minim 1.000.000 ron, demonstrabil prin maxim 3 contracte similare finalizate in ultimii 3 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.51/2009; Documentatie de atribuire se publica in SEAP;
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
cifra de afaceri25 pct;exp similara75 pct;Pt fiecare crit de selectie: candid cu val max primeste max de pct;pt restul se aplica regula de trei simpla; clasame rezulta din insumarea celor doua punctaje
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 11:00
Locul: SPITALUL CLINIC NICOLAE MALAXA Sos. Vergului, nr.12, sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala:  Bulevardul Unirii nr.37, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  005098, Romania, Tel. 021 - 408.36.00; 408.37.00
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL CLINIC MALAXA - SERVICIUL ACHIZITII
Adresa postala:  Sos. Vergului, nr.12, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022441, Romania, Tel. 021-255.49.35 / 021-255.26.56, Fax:  021- 255.52.75 / 021-255.26.56
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2010 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer