Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REPARATII CAPITALE REMIZA PSI, MAGAZIE DE LEMNE, CAI DE ACCES SI POD CAROSABIL - SAPANTA


Anunt de participare numarul 60294/01.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sapanta (Consiliul Local Sapanta)
Adresa postala: Sapanta, nr. 512, jud. Maramures, Localitatea: Sapanta, Cod postal: 437305, Romania, Punct(e) de contact: TURDA IOAN, Tel.0262-372427, Email: [email protected], Fax: 0262-372427
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REPARATII CAPITALE REMIZA PSI, MAGAZIE DE LEMNE, CAI DE ACCES SI POD CAROSABIL - SAPANTA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: INTRAVILANUL COMUNEI SAPANTA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REPARATII CAPITALE CLADIRE PSI , MAGAZIE DE LEMNE , CAI DE ACCES SI POD CAROSABIL - SAPANTA , JUDETUL MARAMURES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216121-8 - Unitate de pompieri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
S.C. 405 M.P.
Valoarea estimata fara TVA: 316, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 15000RON, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL FONDULUI DE RULMENT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se stabilesc ca cerinte minime obligatorii prezentarea :
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
- fisa de informatii generale
- declaratie privind calitatea de participant la procedura
- informatie privind obligatiile contractuale in desfasurare- certificat constatator emis de o ORC
- certificat de inregistrare emis de CCI- act constitutiv al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se stabilesc ca cerinte minime obligatorii prezentarea :
- certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul local si de stat
- declaratie financiara in care sa se regaseasca cei 3 indici economici ( cifra de afaceri, lichiditate generala, patrimoniu)
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin 29.000.000 lei ron
- bilant contabil pe anii 2005-2006-2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se stabilesc ca cerinte minime obligatorii prezentarea:
- o lista a lucrariloe exectutate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrati sa contina valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati cu viza Inspectoratului de stat in constructii
- cel putin 2 lucrari similare in ultimii 3 ani si recomandari cu privire la experienta similara cu viza Inspectoratului de stat in constructii
- CV
- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si cadrelor de conducere
- certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ( ISO )
- certifictae emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: caseria Primaria comunei Sapanta, jud. Maramures
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.08.2008 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI SAPANTA, NR. 512, JUD. MARAMURES
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL
Adresa postala: NR. 512, Localitatea: SAPANTA, Cod postal: 437305, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2008 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer