Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reparatii capitale si amenajari interioare sediu nou Muzeul Tarii Crisurilor, Oradea, str. Armatei Romane, Nr.1/A, judetul Bihor.


Anunt de participare numarul 41288/12.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUZEUL TARII CRISURILOR
Adresa postala: B-DUL DACIA, NR.1-3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410464, Romania, Punct(e) de contact: AUREL CHIRIAC, Tel.0259-412725, Email: [email protected], Fax: 0259-479918, Adresa internet (URL): www.mtariicrisurilor.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica de cultura
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reparatii capitale si amenajari interioare sediu nouMuzeul Tarii Crisurilor, Oradea, str. Armatei Romane, Nr.1/A, judetul Bihor.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Oradea str. Armatei Romane nr. 1/A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii capitale si amenajari interioare la cladirea sediului nou a Muzeului Tarii Crisurilor din Oradea, str. Armatei Romane, Nr.1/A, judetul Bihor
Executare si montare mobilier si dotari diverse
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.1)
36100000-2-Mobilier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor proiectului tehnic.
Valoarea estimata fara TVA: 62, 718, 685RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 600.000Garantie de buna executie 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Bugetul local, precum si alte surse legal constituite potrivit legii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul in care oferta castigatoare este oferta comuna a mai multor ofertanti, asocierea acestora va trebui legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
Indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat si bugetul local la data de 31.12.2007 sau o data ulterioara acesteia;
Certificat constatator emis de ORC.
In caz de asociere, documentele mentionate vor fi prezentate de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2004, 2005, 2006;Cifra medie de afaceri pe anii 2004, 2005, 2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru a fi calificat ofertantul va trebui: -sa demonstreze ca a inregistrat profit in anii 2004, 2005, 2006;
-ca a inregistrat o cifra medie de afaceri anii 2004, 2005, 2006 de cel putin 30.000.000 lei;In caz de asociere situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (2003-2007);
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate;
- Informatii referitoare la dotarea tehnica;
- Lista cu subcontractantii (daca este cazul);
-Se va prezenta autorizatie pentru executare lucrari de constructii in vederea desfasurarii de activitati in domeniul protejarii monumentelor istorice, eliberata de Ministerul Culturii si Cultelor.
- Operatorul economic trebuie sa aiba experienta similara privind montarea instalatiilor de iluminat general si special de muzeu.
- Operatorul economic trebuie sa aiba experienta similara in amenajare si reamenajare muzeistica: confectionare mobilier special proiectat pentru expunerea si depozitarea pieselor de muzeu.
- Atestate privind certificarea sistemelor de management al calitatii, de mediu precum si al sanatatii si securitatii ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Un contract similar executat ( cod CPV 45212300-9 Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale) in valoare minima de 3.000.000 lei;
- Prezentarea a cel putin unui contract similar executat privind montarea de instalatii de iluminat interior general, iluminat de siguranta, iluminat special exponate, iluminat arhitectural.- Prezentarea a cel putin unui contract similar executat de amenajare sau reamenajare muzeistica cu expunere si depozitare piese de muzeu folosind mobiler special.-Un contract similar executat-mobiler special pentru expunere si depozitare piese de muzeu-Operatorul economic trebuie sa dispuna de personal calificat, minim o pesoanacare sa aiba certificat de atestare in calitatea de specialist pentru desfasurarea activitatii in domeniul protejarii monumentelor istorice, in domeniul restaurare monumente istorice, eliberat de Ministerul Culturii si Cultelor.- Prezentarea certificatelor SR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001 si OHSAS 18001.-In caz de asociere capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1154 din 28.12.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Muzeului Tarii Crisurilor Oradea, B-dul Dacia nr.1-3, judetul Bihor.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 14:00
Locul: Muzeul Tarii Crisurilor Oradea, str. B-dul Dacia nr. 1-3, judetul Bihor
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/ 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor pot fi atacate cu plangere la Curtea de Apel, sectia de contencios administrativ in 10 zile de la comunicare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Muzeul Tarii Crisurilor
Adresa postala: Adresa postala: B-dul Dacia nr. 1-3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410464, Romania, Tel.0259 412725, Email: [email protected], Fax: 0259 479918, Adresa internet (URL): www.mtariicrisurilor.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.01.2008 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer